// ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۹

سه نمونه از بهترین مداد ابرو ها

با بهترین مواد آرایشی حرفه‌ای ابرو آرایش کنید. با نوک شکل دار و باریک به گونه‌ای که نیاز به تیز کردن ندارد. کاملا تیز و مثلثی شکل برای کشیدن خطوطی دقیق. به همراه برس ابروی نرم. 

ابرو یکی از مهم ترین اجزای صورت است و پیدا کردن محصول مناسب برای فرم دادن به آن ها اهمیت بسیاری دارد.  مواردی هستند که در انتخاب مداد و دیگر اقلام آرایشی مخصوص ابرو باید در نظر گرفته شوند.  اولین مورد مهم برای انتخاب مداد یا ژل ابرو در نظر گرفتنِ رنگ محصول آرایشی‌ است که باید با رنگ ابروهایتان هماهنگی‌ داشته باشد. سعی‌ کنید اغلب رنگ‌های روشن را انتخاب کنید تا جلوهٔ طبیعی تری به چهره‌ٔ شما بدهد. در صورت استفاده از مداد‌های ابرو قبل از استفاده نوکش را بتراشید، نوک تیز مداد به شما این امکان را میدهد که ابرو را به شکل و فرم طبیعی ا‌ش طراحی کنید . ماندگاری محصول نیز از دیگر مواردی است که در هنگام خرید باید در نظر گرفته شود.   اگر از طرفداران سایه ابرو هستید بهتر است از قلموی مناسب سایه استفاده کنید. 

برندهای معروفی‌ که میتوانید از محصولات آرایشی‌ آنها استفاده کنید: بابی براون، بنفیت، استی لودر، برژوا 

 

مداد کوچک و باریک از مجموعه استی لادر  با پوشش دولایه، کاملا برای داشتن ابروهایی یک دست و با دوام با ماندگاری ۲۴ ساعته بسیار ایده‌آل است. این مداد با 4 سایه رنگ از خانواده قهوه‌ای در دسترس است و هم اکنون مشکی آن هم موجود است. 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.