// ۰۲ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۴۴

راه‌های ساده زیبا شدن (1)

همیشه مشکلی که بانوان با زیباتر شدن دارند این است که فکر می‌کنند برای جذابیت بیشتر حتما باید هزینه‌های زیادی را صرف کنند. اما ما در سری مقالات راه‌های ساده زیبا شدن راهکارهایی به شما معرفی می‌کنیم که با لوازم موجود در منزل می‌توانید به جذابیت‌تان اضافه کنید.

 


لوسیون بدن از جمله لوازم آرایشی بهداشتی است که خانم‌ها باید حتما بر روی میز توالت‌شان داشته باشند. اما داشتن یک لوسیون خوب هزینه زیادی برای شما می‌تراشد اضافه بر این شما نمی‌دانید که در ساختن آن از چه موادی استفاده شده است.

حالا برای این که هزینه کمتری مصرف کنید و مطمئن باشید که لوسیون‌های بدنتان از مواد ارگانیک ساخته می‌شوند از طرحی که به شما پیشنهاد می‌دهیم استفاده کنید.

 برای ساخت این لوسیون تنها به دو ماده تشکیل دهنده اصلی نیاز خواهید داشت. یک نوع کره و یک روغن به انتخاب خود، دو ماده تشکیل دهنده این لوسیون هستند. روغن شیا یک انتخاب محبوب است زیرا مزایای بسیاری همچون مرطوب کنندگی، کاهش التهاب و نرم کردن پوست را به همراه دارد.

 

اما اگر این نوع روغن برای پوست شما زیاد ضخیم است، می‌توانید از روغن یا کره آووکادو استفاده کنید. در مورد روغن نیز می‌توانید از روغن کرچک، نارگیل یا آووکادو بهره ببرید. هر کدام از این مواد مزایای خاص خود را دارند. شما می‌توانید لوسیون مورد نظر خود را با ترکیب روغن، کره و کمی روغن ضروری برای بوی بهتر تهیه کنید.

 

همچنین بدانید که روغن نارگیل خود به تنهایی یک لوسیون مرغوب تلقی می شود. بافت کرمی و جامد مانند روغن نارگیل آن را به یک مرطوب کننده عالی تبدیل کرده است. کافی است مقدار کمی روغن نارگیل را درست بعد از دوش گرفتن روی پوست خود بمالید. اینکار باعث خواهد شد پوست نرم و شادابی داشته باشید. اگر بوی روغن نارگیل را دوست ندارید چند قطره روغن نعناع یا اسطوخودوس به آن اضافه کنید تا از بوی بی‌نظیر آن نیز لذت ببرید.

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.