// ۲۶ مهر ۹۶ ، ۰۹:۴۸

من فکر میکنم هرکی که عاشق میشه دیوونست.

عاشق شدن واقعا کار احمقانه ایه یه جور دیوونگیه که از لحاظ اجتماعی پذیرفته شده.

Her

دیالوگ های زیبا و ماندگار فیلم ها , دیالوگ های زیبا

دیالوگ های ماندگار سینما

 

اگر بتوان چیزی را نوشت، یا حتی به آن فکر کرد، بهتر است که فیلم آن ساخته شود!

استنلی کوبریک

 

دیالوگ های زیبا و ماندگار فیلم ها , دیالوگ های زیبا

دیالوگ های زیبا

 

وقتیی تنهاییم، راحتیم... با هم که هستیم، مراعات میکنیم... آیا میتونیم با همم راحت باشیم ؟!...

آشنایی با لیلا

 

دیالوگ های زیبا و ماندگار فیلم ها , دیالوگ های زیبا

دیالوگ های عاشقانه

 

صداقت یک هدیه گرانبهاست،

آن را از آدم های ارزان قیمت انتظار نداشته باشید.

وارن بافت-Waren Buffett

 

دیالوگ های زیبا و ماندگار فیلم ها , دیالوگ های زیبا

دیالوگ های زیبا و ماندگار فیلم ها

 

رویا: این دندونم رو چیکار کنم؟ خیلی درد میکنه

ارژنگ: درستش میکنم، همسایه مون دندون پزشکه کارش هم خوبه،

تورو معرفی میکنم بهش قشنگ کامل دهنتو سرویس کنه

نهنگ عنبر-سامان مقدم

 

دیالوگ های زیبا و ماندگار فیلم ها , دیالوگ های زیبا

دیالوگ های ماندگار

 

اگه آدم بره پیِ دلش، ممکنه بسوزه ولی هیچوقت بازنده نیست ...

رعنا - علیرضا کوشک جلالی

 

دیالوگ های زیبا و ماندگار فیلم ها , دیالوگ های زیبا

دیالوگ های زیبا

 

چه شکستی بدتر از اینه که بعد از گذروندن این همه وقت پای یه نفر

بفهمی، چقدر باهات غریبه ست.

" Eternal Sunshine of the Spotless Mind "

 

دیالوگ های زیبا و ماندگار فیلم ها , دیالوگ های زیبا

دیالوگ های ماندگار

 

- چند سالته؟

- وقتی سروحالم 16 سال،وقتی خسته ام 25 سال

- الآن چند سالته؟

- هزارسال....

Coco Before Chanel

 

دیالوگ های زیبا و ماندگار فیلم ها , دیالوگ های زیبا

دیالوگ های ماندگار سینمای ایران

 

- انسان از آن چیزی که بسیار دوست میدارد، خود را جدا میسازد... 

در اوج خواستن، نمی خواهد... در اوج تمنا، نمیخواهد !...

هامون

 

دیالوگ های زیبا و ماندگار فیلم ها , دیالوگ های زیبا

دیالوگ های زیبا

 

لعنت به جاده ها اگه معنیشون جدائیه

" مسافران - بهرام بیضایی "

 

دیالوگ های زیبا و ماندگار فیلم ها , دیالوگ های زیبا

دیالوگ فیلم

 

وقتی صدمه دیدن و ترسیدنت برای مدت طولانی ای ادامه داشته باشه .

اون ترس و درد به نـفـرت تبدیل میشه

و نـفـرت دنیات رو برای همیشه عوض میکنه ...

 تپه خاموش

 

دیالوگ های زیبا و ماندگار فیلم ها , دیالوگ های زیبا

دیالوگ های عاشقانه

 

لزلی : پول همه چیز نیست جت!

جت : وقتی که بدستش میاری … آره

غول

 

دیالوگ های زیبا و ماندگار فیلم ها , دیالوگ های زیبا

دیالوگ های زیبا

 

گاهی فکر می کنم همه چیزایی که قرار بوده حس کنم ، احساس کردم  و از اینجا به بعد چیز جدیدی قرار نیست حس کنم، فقط نسخه های کوچکتر از اون احساسی هستن که قبلا تجربه کردم.

 her

 

دیالوگ های زیبا و ماندگار فیلم ها , دیالوگ های زیبا

دیالوگ های ماندگار سینمای جهان

 

داریوش ارجمند:باباتو می شناختم!

قدیما با آفتابه عرق میخورد،حالا " ضای " والضالین نمازشو ٬قد اتوبانِ قُم میکشه!

رئیس

 

دیالوگ های زیبا و ماندگار فیلم ها , دیالوگ های زیبا

دیالوگ های خنده دار

 

جوکر: بهت ثابت می‌کنم وقتی این مردم متمدن تو یه موقعیت بحرانی قرار بگیرند حاضرن حتی همدیگر رو بخورن.

The Dark Knight

 

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.