// ۰۵ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۶

قورباغه غول پیکر به اندازه انسان

 

اما نکته ی جالب ماجرا وقتی است که یکی از کارشناسان متخصص در زمینه ی حیات وحش، واقعی بودن این عکس را تأیید می کند. “استیو لایت فوت” از اداره ی حیات وحش تگزاس تایید کرد که این عکس واقعی است و …

 

 

اختصاصی «تابناک با تو»؛ یک صیاد ادعا می کند که قورباغه ی غول پیکری را شکار کرده است که تقریبا به اندازه ی یک انسان است. او نام این قورباغه را “فروگزیلا” گذاشته است.

 

 

 

 
 
 

اگر اینطور که او میگوید باشد، این قورباغه ی غول پیکر از جمله عجایب جهان طبیعت به شمار خواهد رفت. در این عکس شکارچی را می بینیم که لبخندی بر لب دارد، با یک دستش تفنگ و با دست دیگرش مخلوق پنج کیلوگرمی را گرفته است.

 

 این تصویر حیرت انگیز در سایت ” انجمن شکار جنوب تگزاس” پس از اینکه مارکوز آن را در صفحه اش قرار داد،  منتشر شده است.

 

 “مارکوز رنگل” شکارچی درون عکس گفته که این قورباغه یِ فوق بزرگ را در برکه ی مزرعه ای نزدیک “باتسویل” تگزاس شکار کرده است. 

 

 

 

 قورباغه ای غول پیکر به اندازه انسان +عکس,قورباغه غول پیکر

قورباغه غول پیکر

 

 

عکس این قورباغه با استقبال زیادی در فضای مجازی روبرو شد، اما بسیاری از کاربران این خبر را باور نکرده و عکس آن را دروغین می دانستند.

 

 

یکی از کاربران نوشته بود: آن موها چیست؟! ، کاملا مشخص است که عکس جعلی و ساختگی است!

 

 

اما نکته ی جالب ماجرا وقتی است که یکی از کارشناسان متخصص در زمینه ی حیات وحش، واقعی بودن این عکس را تأیید می کند. “استیو لایت فوت”  از اداره ی حیات وحش تگزاس تایید کرد که این عکس واقعی است، اما به مردم اطمینان داد که  قورباغه های وحشی بزرگ در جنوب تگزاس کمتر دیده می شوند و  به مناطق مسکونی جنوب تگزاس وارد نخواهند شد.

 

او همچنین گفت: این قورباغه از قسمت سر در مقابل دوربین گرفته شده و چنین خطای دیدی را به وجود می آورد که قورباغه خیلی بزرگ است، مانند زمانی که یک ماهیگیر بخواهد ماهی صید شده را بزرگتر از اندازه ی معمولی نشان بدهد، اما به هر حال هر شکلی که بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم قورباغه  واقعا بزرگ است!!

 

 

 * * * 

 اما در طبیعت نمونه هایی از این دست فراوان است، یکی از حیرت آورترین آنها قورباغه های بومی آفریقا Goliath frog هستند که از پرندگان و موش ها و… تغذیه می کنند ودر حدود ۳۳ سانتیمتر طول و سه کیلوگرم وزن دارند که چند عکس از آن ها را خواهید دید که نشان می دهد که قورباغه ها هم برای خود دنیای شگفت انگیزی دارند.

 

 

 قورباغه ای غول پیکر به اندازه انسان +عکس

قورباغه غول پیکر

قورباغه ای غول پیکر به اندازه انسان +عکس 

 قورباغه غول پیکر

   قورباغه ای غول پیکر به اندازه انسان +عکس

 

نمونه ای از قورباغه goliath در موزه ی تاریخ طبیعی هاروارد

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.