// ۰۴ مهر ۹۶ ، ۰۹:۵۳

به لطف وجود تکنولوژی، دنیا بسیار کوچک تر از آن چیزی که واقعا هست به نظر می رسد. شبکه های اجتماعی، اپ‌های پیام‌رسان و سایت های مربوط به گردشگری همگی دست در دست هم کمک کرده اند تا همه مردم جهان، ارتباطات نزدیک تری با یکدیگر پیدا کرده و تا حد زیادی مرز ناشناخته ها و غریب بودن فرهنگ های دیگر از میان برداشته شود.

یکی از کمپانی هایی که در این مسیر بسیار موفق عمل کرده، نتفلیکس است. این شرکت برای یادگیری زبان دوم، سوم و چهارم روشی بسیار آسان و قابل دسترس برای مردم مهیا کرده که بسیار کاربردی است.

آموزش زبان uTalk نیز یکی دیگر از محصولات درخشان تکنولوژی برای آموزش زبان دوم به شمار می رود. با این اپ می توانید لغات کاربردی و واژه هایی که در مکالمات روزمره به آن ها نیاز دارید را بیاموزید.

یوتاک با صدای صداپیشه های محلی به شما می آموزد که مردم محلی منطقه ای که قصد یادگیری زبان آن ها را دارید، با چه لهجه و آوایی صحبت می کنند. بنابراین، برخلاف دیگر اپ‌ها، لازم نیست با صدای ربات به یادگیری زبان دوم بپردازید.

همچنین در این اپ، با ارائه بازی های مکالمه ای، تعامل شما را همچنان فعال نگه می دارد و مجبورتان می کند تا تمرینات گفتاری و شنیداری را انجام دهید.

کاربر می تواند همه دستاوردهای خود را از طریق برنامه مورد بررسی قرار داده و با آگاهی از نقاط ضعف و اشکلات، در راستای رفع آن ها بکوشد.

از دیگر مزیت های یوتاک باید به این نکته اشاره کرد که در هر دستگاه و دیوایسی قابل استفاده است و شما با هر وسیله دیجیتال دیگری می توانید تمرینات خود را از هر کجا که نصفه مانده، ادامه دهید.

اپلیکیشن موردبحث از بیش از ۱۳۰ زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. هزینه عضویت تمام عمر در آموزش زبان یوتاک ۱۹٫۹۹ دلار است، یعنی ۶۹ درصد از قیمت معمول آن که ۶۵ دلار است.



منبع: mashable
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.