// ۱۲ تیر ۹۷ ، ۰۹:۰۰

احترام به تفاوت های دیگران امری ضروری است و همه ی ما می بایست این نکته را یاد بگیریم چرا که هنوز کسانی وجود دارند که با ظاهرشان قضاوت می شوند. متأسفانه زنانی که چهره های غیر معمولی دارند اغلب کم ارزش شمرده می شوند و بدتر آنکه از طرف به اصطلاح کارشناسان زیبایی تحقیر می شوند. چنین زنانی به شجاعت زیادی نیاز دارند تا بتوانند خاص بودن خود را بپذیرند و با تمام این دشواری ها کنار بیایند.با مجله اینترنتی چفچفک همراه باشید.

در اینجا به زنان جسور و الهام بخشی می پردازیم که به دنیا ثابت کردند آن ها حقیقتا زیبا هستند.

ایلکا برول

ایلکا برول با بیماری اکتودرمال دیسپلازی (نوعی بیماری ژنتیکی که باعث نقص در موها، ناخن ها، دندان ها و غدد عروقی می شود) متولد شد. با این حال، این بیماری نادر ژنتیکی نتوانست او را شکست دهد. ایلکا می گوید رسالت او این است که به دنیا یادآوری کند همه ی انسان ها زیبا هستند. او تصاویری از زندگی اش را در صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام منتشر می کند.

سوفیا هاجیپانتلی

تصاویر سوفیا هاجیپانتلی مدل قبرسی، به دلیل ویژگی ظاهری خاصش در سرتاسر شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. ابروهای منحصر به فرد سوفیا او را در میان طراحان مشهور هم بسیار محبوب کرده است. آن ها معتقدند سوفیا توانسته استانداردهای رایج زیبایی را تغییر دهد.

سوانتجه پاولینا

سوانتجه پاولینا هرگز تلاش نمی کند کک و مک های صورتش را با مواد آرایشی پنهان کند. او به هدیه ای که طبیعت به او بخشیده افتخار می کند. سوانتجه در صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام بیش از ۲۰۰ هزار فالوئر دارد که آن ها هم طرفدار ویژگی خاص چهره ی او هستند.

درو پرستا

درو پرستا تنها کمی بیشتر از یک متر قد دارد. این مدل ۲۱ ساله ی امریکایی می گوید او به ویژه در دوران کودکی اش به خاطر ویژگی های ظاهری اش تحقیر می شد. او هرگز از بزرگ ترین رویای زندگی اش یعنی کار مدلینگ دست نکشید.


میکایلا هولمگرن

میکلایلا هولمگرن اولین زنی است که با وجود سندروم داون توانست در مراسم انتخاب بانوی شایسته ی مینسوتای امریکا شرکت کند. میکایلا دو جایزه دریافت کرد و الهام بخش میلیون ها نفر در سراسر دنیا شد تا رویاهایشان را دنبال کنند.


اِم

اگرچه اِم مبتلا به بیماری پوستی ویتیلیگو است و تاکنون نام واقعی اش را اعلام نکرده، اما در صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام تصاویر بسیار زیبایی از خود و جملاتی الهام بخش منتشر می کند.


لاته زویدما

لاته زویدما هم مدل موفق دیگری است که ظاهری غیر معمول دارد. عکاسان مشهور علاقه ی ویژه ای به لاته دارند و معتقدند کاریزما و منحصر به فرد بودن چهره ی او در تمامی عکس ها فوق العاده به نظر می رسد.

آلیس ویلسون

آلیس ویلسون می گوید: «هرگز تصور نمی کردم آن قدری زیبا هستم که بتوانم یک مدل شوم چون هیچوقت مدلی را شبیه به خودم ندیده بودم.» حالا او یکی از مدل های فشن شوهای طراحان مشهوری مثل مارک یاکوب و الکساندر ونگ است.


لارا لیند

لارا لیند ستاره ی جدید آژانس مدلینگ «یونیک مادلز» (مدل های منحصر به فرد) است. این آژانس مدلینگ بر چهره هایی که متفاوت از استانداردهای رایج زیبایی هستند تمرکز دارد. اگرچه او کارش را به تازگی شروع کرده، اما به طور حتم خیلی زود به شهرتی جهانی دست پیدا خواهد کرد.


سیمونه تامپسون

سیمونه تامپسون پی برد که باید به نظرات و افکار دیگران بی اعتنا باشد و همیشه نسبت به ظاهرش اعتماد به نفس داشته باشد. او حالا با برندهای مشهوری همچون پوما، فندی، مارک یاکوب، میو میو و دیگر برندهای محبوب همکاری می کند.


کورالی جوهیر

کورالی جوهیر مدل ۲۸ ساله ی روس، درآغاز مسیر حرفه ای اش قرار دارد. او می گوید به دلیل خاص بودن ظاهرش همیشه برایش آسان نبوده اما به پوست و رنگ موهایش بسیار افتخار می کند و آن ها را هدیه ای واقعی از طرف والدینش می داند.


آرینا لوبیتلوا

این مدل اوکراینی معتقد است نقاط منفی ظاهر او در حقیقت نقاط مثبتش هستند. آرینا تصمیم دارد الهام بخش دختران نوجوانی در سراسر دنیا باشد که چهره هایی غیر معمول دارند. به همین دلیل است که آرینا گوش های بزرگش را پنهان نمی کند و با اعتماد به نفس بر روی جلد نشریات ظاهر می شود.


لونا شولز

فاصله ی میان دندان های لونا شولز زیبا باعث نشد او احساس خوبی نسبت به خود نداشته باشد و مانع از خنده های کاملش نشد. لونا نیز یکی از مدل های آژانس مدلینگ یونیک مادلز است.

اشلی سوتو

او در ۱۲ سالگی به بیماری پوستی ویتیلیگو مبتلا شد. اشلی می گوید در دوران نوجوانی همیشه به خاطر ظاهرش تحقیر می شد. اما او به تدریج توانست تفاوت هایش را بپذیرد و حتی پروژه ای هنری را شروع کرد که به ویژگی های بدنی خاص او اختصاص یافته است.


رفیلوه مادیزل

رفیلوه مادیزل که مبتلا به آلبینیسم (زالی) است را در سرزمین مادری اش هرگز زنی زیبا نمی دانستند اما صنعت مد از او استقبال کرد و او به یکی از موفق ترین مدل های زن زال در جهان تبدیل شد.

شینا استیل

شینا استیل فعالیتش در زمینه ی مدلینگ را به تازگی شروع کرده است. او می داند که چطور باید توجه را به خود جلب کند و هرگز به کسانی که از ظاهر او انتقاد می کنند گوش نمی دهد. او همچنین برای جنبش «مثبت نگری نسبت به بدن خود» فعالیت می کند (این جنبش در سال های اخیر با هدف ایجاد سلامت جسمی و روانی، قبول خود، مثبت نگری حتی با وجود کمبودها و مشکلات جسمی و احساس راحتی با بدن خود در هر شکل و سایزی بین افراد به وجود آمده است).

روزیاتو - امروز را زندگی کن : سایت تفریحی چفچفک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.