// ۳۰ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۳۴

همان طور که می‌دانید در بخش دایرکت اینستاگرام قادر به چت‌ کردن با افراد مختلف هستید و از این طریق می‌توانید با صاحبان هر پیج در ارتباط باشید. علاوه بر دایرکت‌های شخصی، توانایی ساخت گروه در اینستاگرام با تعداد بیشتری از افراد هم موجود است.

توسط این ویژگی می‌توانید گروه‌های چند نفره بسازید و در آن‌‌ها چت کنید، عکس بفرستید و یا پست‌های مورد علاقه‌تان در اینستاگرام را به‌طور مستقیم با افراد حاضر در گروه به اشتراک بگذارید.

ساخت گروه‌ در اینستاگرام کار ساده‌ای بوده و تنها نیاز به طی چند مرحله دارد. این مراحل را در ادامه به‌ترتیب قرار داده‌ایم:

  1. اینستاگرام را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید.
  2. اپ را باز کنید و بر روی آیکون دایرکت کلیک کنید. این آیکون در تصویر پایین مشخص شده است.

  1. در صفحه باز شده، بر روی آیکون به‌علاوه کلیک کنید.
  2. در این مرحله افرادی را که می‌خواهید در گروه حضور داشته باشند، انتخاب کنید. این عمل با قرارگیری یک آیکون تیک در کنار نام هر شخص نشان داده خواهد شد.

  1. بعد از انتخاب افراد در باکس پایین یک متن دل‌خواه بنویسید و ارسال کنید تا گروه‌ ایجاد شود.

برای استفاده بهتر از این قابلیت به موارد زیر توجه کنید:

  • بعد از ساخته شدن گروه می‌توانید برای آن نام انتخاب کنید. برای این کار در بالای صفحه بر روی Group Name کلیک کنید و بعد نام دل‌خواه‌تان را وارد نمایید.
  • با کلیک بر روی آیکون Info که در بالا سمت راست قرار گرفته توانایی افزودن افراد بیشتر، خروج از گروه و بی‌صدا کردن پیام‌ها را خواهید داشت.
  • برای ارسال تصویر، در نوار قرار گرفته در پایین رابط، بر روی آیکون مربوطه کلیک کنید.
  • از این به بعد برای ارسال پست به گروه می‌توانید از آیکون ارسال که در کنار لایک و کامنت قرار گرفته، استفاده کنید.

نظر شما در رابطه با قابلیت ساخت گروه در اینستاگرام چیست؟ آیا آن را به اندازه گروه‌های تلگرام جذاب می‌دانید؟

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.