// ۲۰ آبان ۹۶ ، ۱۳:۰۷

به گزارش چفچفک به نقل از ایسنا؛ ابوالفضل ۲ ساله با مادرش در چادری در ترمینال رفسنجان به تنهایی زندگی می‌کردند، که به واسطه‌ی ازدواج موقت مادر ابوالفضل با مردی که به گفته‌ی مادرش از روی کارت ایتام با او آشنا شد و برای کمک به ابوالفضل آمده بود.

این مرد معتاد به شیشه که در ظاهری خیرخواهانه وارد زندگی آن‌ها شده بود بعد از چند مدت ابوالفضل و مادرش را کتک و مورد آزار و اذیت قرار می‌داده است.به طوری که آثار سوزاندن با سیگار و جای تیغ بر گردن او وجود دارد.

در اوایل هفته جاری بر اثر ضربه سنگینی که توسط ناپدری به سر ابوالفضل وارد شده او را در حالت نیمه بیهوشی روانه بیمارستان کرده به گونه‌ای که پزشکان امید بسیار کمی به بهبودی ابوالفضل دارند.

شکنجه ابوالفضل ۲ ساله توسط ناپدری اش

امیدواریم مسئولین در خصوص کودک آزاری در جامعه فکری اساسی کنند و  برای این افراد معتاد که به هیچ وجه صلاحیت پدر بودن و یا حتی حضور در جامعه را ندارد برنامه ریزی داشته باشند تا امکان آزار و اذیت افراد اطافیانشان را نداشته باشند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۲

  1. یونس اسماعیلی | ۲۰ آبان ۹۶ ، ۱۳:۲۹ | لینک
    چه غمگین

    اگه ممکن این کد امنیتی رو بردار تمام روز باید کد امنیتی وارد کنیم.
    • | ۲۰ آبان ۹۶، ۱۵:۳۸
      شرمنده.....این کد بردارم پیام از طریق اسپمر  پیام میاد تند تند...شما هم به نظر بنده این کد رو بزارید از لحاظ امنیتی هم میگن خوبه.....
  2. محمد عـــــــرفان | ۲۰ آبان ۹۶ ، ۲۳:۰۳ | لینک
    چه وحشناک