// ۱۴ مهر ۹۶ ، ۱۲:۲۰
زنی که اشک بنفش می‌ریزد

«کت گالینگر» زن جوان کانادایی است که از تجربه خود استفاده می‌کند که مردم را قانع کند قبل از تتوی چشمشان بیشتر فکر کنند. تتوی اشتباه و بد باعث شده دید چشم چپ او تار شود و اشک بنفش بریزد. او تصمیم گرفته بود چشمش را خالکوبی کند، اما هرگز فکر نمی‌کرد چنین بهای سنگینی داشته باشد. کت به محض اینکه سفیدی چشم جپش را بنفش کرد متوجه شد ترشحات بنفشی از آن خارج می‌شود. به بیمارستان رفت و پزشکان قطره‌های آنتی بیوتیک در چشمش انداختند و او را به خانه فرستادند. متاسفانه بعد از آن همه چیز بدتر شد. چشم او متورم شد و بعد از اینکه پزشکان برای از بین بردن علائم او از استروئید استفاده کردند خالکوبی اطراف قرنیه متورم شد و بینایی او را تحت تاثیر قرار دارد و موجب ناراحتی شدید شد.

 او تاکنون صد‌ها دلار خرج چشمش کرده و توانسته درد و تورم را کاهش دهد، اما بینایی هنوز مشکل دارد. او شروع به انتشار عکس‌ها و فیلم‌های خود در مراحل مختلف کرده تا بع دیگران هشدار دهد قبل از این کار خوب تحقیق کنند. علیرغم هشدار پزشکان در مورد خطرات تتوی داخل چشم هنوز عده زیادی این کار را انجام می‌دهند.
زنی که اشک بنفش می ریزد 

 
زنی که اشک بنفش می ریزد 
 
زنی که اشک بنفش می ریزد
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. Hossein MK | ۱۴ مهر ۹۶ ، ۱۲:۲۴ | لینک
    عجب ..
    جدا از ضرر ، یکم باکلاس هم هستا ولی بازم نمی ارزه
    جالب بود