// ۱۱ دی ۹۶ ، ۰۹:۵۵

نگاه کردن به خطوط دست می تواند خیلی چیزها در مورد رفتارها، سلامتی و حتی آینده شخص بگوید و از آن جالبتر این که بررسی کردن انگشتان  دست مردان راهی مناسب برای تعیین اولویت های آنان در یک رابطه عاطفی است. در این میان به نظر می رسد که می توان تمامی اولویت های عاطفی و نکات مهم در امیال پنهان مردها را می توان با نگاه به انگشت حلقه آنان دریافت. نکته مهمی که در این مورد باید به آن توجه داشت طول انگشت حلقه است. برای این کار کافی است که انگشت حلقه او را با انگشت اشاره اش مقایسه کنید. اگر طول انگشت حلقه با طول انگشت اشاره هم اندازه باشد بدین معناست که در زمان حاملگی مادر مقدار تستوسترون موجود در رحم بیش از حد طبیعی بوده است.

ظاهراً این امر منجر به افزایش طول انگشتان خواهد شد اما محققان دریافته اند که طول انگشت حلقه نقش مهمی در شخصیت هایی که مردان به آن ها جذب خواهند شد دارد. بر اساس مطالعات محققان، در مردانی که انگشت حلقه بلندی دارند تمایل به رابطه برقرار کردن با زنانی که هیکل درشت یا ورزشکاری دارند بیشتر است. بر اساس ادعاهای این محققان بالا بودن میزان تستوسترون در رحم در زمانی که این مردان در شکم مادران خود بوده اند باعث می شود که آن ها در بزرگسالی تمایلات و روحیات مردانه تری داشته باشند. بدین ترتیب مردانی که انگشت حلقه آن ها بلندتر است بیشتر به سمت زنانی که کمر باریک و سینه پهنی دارند تمایل پیدا می کنند.

بر اساس مطالعات انجام گرفته این دو ویژگی در زنان سهم زیادی در بالا بردن احتمال باروری دارند. برنیکا کونا، رفتارشناس مشهور در این باره می گوید:” مردان با انگشت حلقه بلندتر چهار برابر بیش از مردان دیگر با زنان دارای کمر باریک و سینه پهن ازدواج می کنند. مطالعات مربوط به ردیابی نگاه نشان می دهد که مردان هنگام ارزیابی زنان بیشتر از همه روی کمر و قسمت سینه زنان متمرکز می شوند که نشانگرهای قابل اعتمادی برای میزان باروری زنان هستند. داشتن کمر باریک تر به معنای لگن پهن تر بوده که نشان سالم بودن و جوان بودن است. و داشتن سینه های پهن تر نیز به معنای این است که زن مورد نظر از لحاظ جنسی بلوغ بیشتری داشته و توانایی فرزندآوری و شیردهی بیشتری نیز دارد”.

یکی دیگر از قابلیت های مردان دارای انگشت حلقه بلندتر داشتن توانایی های ویژه است و معمولاً بدن ورزشکارانه و عضلانی دارند. البته احتمال خیانت این افراد به شریک زندگی خود نسبت به مردانی که طول انگشت حلقه آن ها از انگشت اشاره کمتر باشد نیز ۵۷ درصد بیشتر خواهد بود.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.