// ۱۹ مهر ۹۶ ، ۲۳:۰۴
مدل جدید شال های لامپ دار تولید شد

مد جدید تولید لباس وارد بازار شده که از لامپ های LED در آن استفاده شده است و شب ها و در محیط های تاریک با روشن شدن و درخشش جذابیت خاصی را به افراد میبخشد. این مد در حال حاضر روی شال گردن ها استفاده شده است و به زودی بر روی سایر لباس پیاده خواهد شد.

استفاده از لامپ های کوچک در شال گردن ها باعث شده که مردم از این ایده استقبال کرده و به سرعت به سراغ خرید این نوع طراحی ها بروند. این لامپ های به کار گرفته شده در شال گردن ها دارای باتری هستند و تا دو ماه میتوان از این باتری ها استفاده کرد البته باتری های آن قابل تعویض نیز هستند. این لامپ ها علاوه بر نور زیبایی که تولید میکند باعث گرم شدن بیشتر بدن خواهد شد.

این شال ها نه تنها خاصیت گرم کنندگی دارند، بلکه تصاویر کهکشانی نیز روی آنها نقش بسته که در محیط های تاریک، درخشان و نمایان می شوند.هر کدام از این شال ها ۱٫۸۰ سانتی متر بلندی دارند و با دو عدد باتری بسیار کوچک و قابل تعویض همراه هستند که انرژی لازم برای روشنائی لامپ های ال ای دی را فراهم می کنند. همچنین لازم است اشاره کنیم که این لامپ ها به هیچ وجه گرما ایجاد نمی کنند.

در ادامه می توانید تصاویر آنها را تماشا کنید.

1

2

3

4

5

6

7

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.