// ۲۰ آبان ۹۶ ، ۱۲:۵۳

صنعت مادلینگ در سالهای اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است. از این رو مانکن ها نیز همه تلاش شان را می کنند تا در دنیای مد و فشن بیش از رقبای خود به چشم آیند. سن، تناسب اندام، زیبایی و... از جمله عواملی است که هر مدلی باید داشته باشد اما گاهی طراحان مد قوانین را می شکنند و معیار زیبایی را تغییر می دهند. در این مطلب عجیب ترین مدل هایی که در صنعت مد و فشن در حال فعالیت هستند را برایتان آورده ایم تا شما هم بدانید که غیر ممکن حتی در حرفه مادلینگ هم وجود ندارد.
 
زنی که به عنوان مدل مردانه کار می کند
 
کیسی لگلر «Casey Legler» زن 35 ساله ای است که به عنوان مدل مردانه در صنعت مد در حال فعالیت است. قد او 1.88 متر و اندامش بسیار لاغر و نحیف است. شاید به همین دلیل است که به عنوان مدلی مردانه انتخاب شده. می توان گفت که او نخستین زنی است که برای مدلینگ مردانه با آژانس فورد مادلز قرارداد بسته ‌است.
 
 عجیب ترین مانکن های دنیای مد و فشن
 

 
زنی که مبتلا به دیستروفی ماهیچه‌ای است
 
«Jillian Mercado» زن زیبایی است که از ابتدای تولدش با بیماری دیستروفی ماهیچه‌ای دست و پنجه نرم می کند. بیماری دیستروفی ماهیچه‌ای اختلال رشد در بافت‌ها و اندام‌های زنده بر اثر سوءِتغذیه یا نبود مواد غذایی قابل ‌مصرف است. اما این مدل جوان ناامید نشد و زندگی طبیعی خود را ادامه داد و برای اهداف زندگی اش که فعالیت در دنیای مادلینگ بود، جنگید.
 
او ابتدا به عنوان گزارشگر مجله مد و فشن استخدام شد اما پس از ملاقات مدیر خانه مد دیزل، زندگی اش تغییر کرد. آنها به دنبال مدلی جوان با سابقه فرهنگی بالا بودند اما پس از دیدن جیلیان تصمیم گرفتند که تنها برای خنده و سرگرمی او را انتخاب کنند. حدس بزنید چه اتفاقی افتاد؟ بله! او به عنوان چهره دیزل در کمپین های بعدی نیز فعالیت کرد.
 
 عجیب ترین مانکن های دنیای مد و فشن

 
زن 85 ساله ای که مدل شد
 
معمولا فعالیت مدل ها تا سن 40 سالگی است، به بیان دیگر پس از این سن بازنشست می شوند زیرا دنیای مد دنیای جوانی، زیبایی و شادابی است. اما «Daphne Selfe» مدل 85 ساله ای است که به جهان نشان داد که زیبایی به سن نیست.
 
این زن 60 ساله به دلیل مهارت های بالای خود سابقه فعالیت در صنعت مد و فشن را دارد. بدون شک می توان گفت که او پیرترین مدلی است که در دفیله یا کت واک قدم می گذارد. او همچنین برای برندهای مشهوری چون دولچه و گابانا نیز هنرنمایی کرده است.
 
 عجیب ترین مانکن های دنیای مد و فشن
 

 
مدلی که چشم هایش چپ است
 
«Moffy» همه خصوصیات لازم را برای مدل شدن دارد: زیبایی، تناسب اندام، جوانی... اما یک چیز او را از دیگر مانکن ها جدا می کند و آن چشم هایش است. در واقع چشم های او چپ است. شاید هر کس دیگری جای او بود فکر فعالیت در این حرفه را هم نمی کرد اما او برای رسیدن به آرزوهایش دست از تلاش برنداشت و توانست حتی با نقصی که در چهره اش دارد، در صنعت مد و فشن فعالیت کند.
 
 عجیب ترین مانکن های دنیای مد و فشن
 

 
زنی که هم مدل مردانه و هم مدل زنانه است
 
برخلاف کیسی لگلر، زنی که خودش را تنها به مد مردانه محدود کرد، «Erika Linder» هم به عنوان مدلی زنانه و هم مردانه فعالیت می کند. او آنقدر در حرفه اش مهارت بالایی دارد که حتی زمانی که به عنوان مدلی مردانه در کت واک ظاهر می شود، باور نمی کند که او یک زن است. در هر صورت او کارش را به خوبی می داند و از نگاه طراحان و مردم قابل تحسین است.
 
 عجیب ترین مانکن های دنیای مد و فشن
 

 
 مانکن مردی که یک پا ندارد
 
«Minksy» مدل فیتنس 24 ساله ای است که یک پا ندارد. او به دلیل زیبایی و اندام زیبایش به عنوان مدل انتخاب شده و آنقدر در کارش مهارت دارد که نداشتن پا هم مانع پیشرفت اش نشد. او کل بدن اش را تتو کرده و در واقع تتوهای بدن او، حتی قبل از پاهایش جلب توجه می کند. 
 
 عجیب ترین مانکن های دنیای مد و فشن
 

 
 زنی که بزرگ ترین دور کمر را دارد
 
«Mikel Ruffinelli» مدل چاقی است که بزرگ ترین دور کمر جهان را دارد. دور کمر او را حدود 2.4 متر محاسبه کرده اند. شاید از نظر شما این هیکل هیچ زیبایی نداشته باشد اما از نظر خود او، چنین نیست. او نه تنها به اندامش افتخار می کند بلکه به فکر لاغر کردن آن هم نیست. او اکنون در یک وب سایتی مد و فشن در حال فعالیت است و به ازای هر یک عکس اش 1000 دلار دریافت می کند.
 
 عجیب ترین مانکن های دنیای مد و فشن
 

 
زنی که 2.2 متر قد دارد
 
«Amazon Eve» زن 34 ساله ای است که به عنوان بلندقدترین مدل جهان شناخته شده است. او با قد 2.2 متر حتی دست مانکن های مرد را نیز از پشت بسته است. 
 
 عجیب ترین مانکن های دنیای مد و فشن
 

 
پدربزرگ 72 ساله ای که مدل لباس نوجوانان شده است
 
« Liu Xianping» اولین و مسن ترین مانکن مردی است که به عنوان مدل لباس های دختران نوجوان انتخاب شده است. در سال 2012، زمانی که عکس های این مرد چینی 72 ساله منتشر شد، چشمان زیادی را متعجب کرد اما از همان زمان بود که او طرفداران زیادی پیدا کرد و پیشنهادهای بیشتری در زمینه مد و فشن به او شد.
 
 عجیب ترین مانکن های دنیای مد و فشن
 

 
افراد زشتی که مدل آدم های زشت شده اند
 
اگر فکر می کنید که تنها زیبارویان می توانند قدم به دنیای مد و فشن بگذارند، اشتباه کرده اید. حتی افراد زشت هم در این صنعت جا دارند. به عنوان مثل یک خانه مد در لندن کمپینی از مدل هایی که چهره زیبایی ندارند، راه اندازی کرده که افراد می توانند در آنجا به عنوان مدل فعالیت کنند.
 
عجیب ترین مانکن های دنیای مد و فشن
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.