// ۱۴ دی ۹۶ ، ۱۵:۵۶

جشن نامزدی یکی از بزرگ ترین و مهم ترین روزهای زندگی یک فرد است و بسیاری از اوقات با ژست ها و حرکات بسیار رمانتیک و خاص از جانب طرفین همراه است. بسیاری از سلبریتی ها داستان پشت نامزدی و شیوه بله گرفتن از طرف مقابل را با رسانه ها در میان گذاشته اند. بسیاری از آن ها از روش های ساده و معمولی استفاده کرده و جشن نامزدی مختصری داشته اند اما برخی دیگر نیز سنگ تمام گذاشته اند. از درخواست ازدواج های مکرر تا اجاره ی تمام یک استادیوم بزرگ، در ادامه این مطلب شما را با 14 مورد از رمانتیک ترین و جالب ترین خواستگاری ها و مراسم های نامزدی سلبریتی های بزرگ آشنا خواهیم کرد.
14- آرون پاول و لورن پارسکیان 
14 خواستگاری جالب و  بسیار رمانتیک سلبریتی ها

آرون پاول را همه می شناسند، همان بازیگر دوست داشتنی سریال «بریکینگ بد» (Breaking Bad ) که او را به شهرت رساند. این دو مراسم نامزدی و اخبار مربوط به آن را از رسانه ها پنهان کردند اما وی بعدها در مورد مراسم خواستگاری و جشن نامزدی خود به طور مفصل سخن گفت. مدتی پس از آشنایی این دو، آن ها برای تعطیلات سال نو راهی پاریس شده بودند و در حالی که در محلی در نزدیکی برج ایفل در حال قدم زدن و بالا و پایین پریدن بودند،آرون پاول به گفته ی خودش ملتمسانه از لورن پارسکیان خواست که با او ازدواچ کند.
 
پاول در مصاحبه ای در این مورد چنین گفته است:" یک حیاط بسیار کوچک در بیرون از هتل وجود داشت و ما در حال خوشگذرانی و پایکوبی بودیم و سال نو را جشن می گرفتیم و سپس من ملتمسانه از او خواهش کردم که با من ازدواج کند". به نظر نمی رسد که پارسکیان نیز برای جواب مثبت دادن به پاول او را اذیت کرده باشد.
 13- کیتی پری و راسل برند 
14 خواستگاری جالب و  بسیار رمانتیک سلبریتی ها

اکنون مدت زمان زیادی از ازدواج این دو گذشته است اما در آن زمان این دو برای رسیدن به یکدیگر دست به هر کاری می زدند. برند که در آن دوران کمدینی تقریباً سرشناس شده بود در سر میز شامی که شمع های زیادی روی میز روشن شده بود و خود ان را به شیوه ی خاصی آماده کرده بود زانو زده و از کیتی پری درخواست ازدواج کرد. آن ها در آن زمان در یک سفر تفریحی در جایپور هند به سر می بردند. این صحنه مانند فیلم های عاشقانه به نظر می رسد اما ما از رخ دادن آن اطمینان داریم. در شب سال نو این دو سوار بر فیل به تماشای آتش بازی سال نو نشستند و در همان زمان بود که راسل برند جواب مثبت را از کیتی پری گرفت.
12- لوداکریس و یودوکسی آگنان 
14 خواستگاری جالب و  بسیار رمانتیک سلبریتی ها

شعار لوداکریس زمانی که پای درخواست ازدواج رسید این بود:" یا کار بزرگی بکن یا برو خونه" و به همین راحتی او کار بزرگ کردن را انتخاب کرد. این خواننده موسیقی رپ سرشناس در یک مصاحبه زنده تلویزیونی در این باره چنین گفت:" من به عنوان یک پسر بسیار رمانتیک به خودم نگاه می کنم. من آدم خلاقی هستم. باید خلاق باشید، باید متفاوت باشید. و این چیزها برای باقی عمر در ذهن زنان باقی می ماند از این رو من باید فراتر می رفتم و کار بزرگتری می کردم.
 
بدین ترتیب وی زمانی که همراه با همسر کنونی اش، یودوکسی آگنان، سوار بر هواپیمایی در کاستاریکا بود از او به شیوه ای جالب خواستگاری کرد. در واقع وی ترتیبی داده بود که با حروف درشت روی چمن های زیر پایشان عبارت «آیا بامن ازدواج می کنی؟» نوشته شود. یودوکسی نیز از این اتفاق به شدت غافلگیر شده و از شدت خوشحالی شروع به اشک ریختن کرد و با اذعان به این که ایده بسیار خلاقانه ای به کار برده است به او جواب مثبت داد.
 11- کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام 
14 خواستگاری جالب و  بسیار رمانتیک سلبریتی ها

این دو همواره در زیر ذره بین رسانه ها قرار داشته و دارند بنابراین شاهزاده ویلیام تصمیم گرفت راه درازی تا آفریقا طی کند و در فضایی خصوصی و بدور از همهمه رسانه ها به میدلتون پیشنهاد ازدواج دهد. بدین ترتیب وی در طول سفر تفریحی سافاری 10 روزه خود در بیشه زارها کنیا به دوشس کنونی کمبریج پیشنهاد ازدواج داد. کیت میدلتون بعدها در این باره چنین گفت:" بسیار عاشقانه بود". بدین ترتیب ویلیام جوان با تقدیم کردن حلقه یاقوت کبود که یادگار مادرش پرنسس دایانا بود از کیت میدلتون خواستگاری کرده و او نیز چاره ای جز جواب مثبت دادن نداشت.
 10- کانیه وست و کیم کارداشیان 
14 خواستگاری جالب و  بسیار رمانتیک سلبریتی ها

این دو معمولاً در هر چیزی در صدر قرار دارند و کارهای غیرمعمولی از آن ها سر می زند بنابراین جای تعجب ندارد که روش خواستگاری کردن کانیه وست از کیم کارداشیان نیز فراتر از یک خواستگاری ساده معمول باشد. از این رو کانیه تصمیم گرفت این کار را در مراسم جشن تولد 33 سالگی کیم انجام داده و تمامی مقدمات برای انجام این کار را در پارک اَی تی اند تی در سانفرانسیسکو پیش بینی کرد. زمانی که این دو به پارک رسیدند، کیم کارداشیان با یک گروه ارکستر بزرگ مواجه شد و سپس یک آتش بازی خیره کننده انجام شد. در همین هنگام روی صفحه ای بزرگ عبارت «خواهش می کنم با من ازدواج کن» به تصویر کشیده شد و در همین هنگام وی زانو زاده و به چشمان کیم کارداشیان خیره شد.
 
حتی این میزان از غافلگیری برای کانیه کافی نبود و بدون اطلاع کارداشیان تمامی اعضای خانواده او را در محل حاضر کرده بود. بنابراین وقتی که کارداشیان به او جواب مثبت داد ناگهان تمامی اعضای خانواده او بیرون پریده و در برابر چشمان حیرت زده کارداشیان به رقص و پایکوبی پرداختند.
 9- سیل و هایدی کلام 
14 خواستگاری جالب و  بسیار رمانتیک سلبریتی ها

در مصاحبه ای با ماری کلر در سال 2008، هایدی کلام در مورد پیشنهاد ازدواج همسر سابقش، سیل، و نحوه غافلگیر شدن خود از این پیشنهاد صحبت کرد. این اتفاق در یک سفر در تعطیلات و در کوهستانی در کانادا در دسامبر 2004 اتفاق افتاد. وی در این باره چنین گفته است:" سیل مرا سوار هلی کوپتر کرد. او یک ایگلو آن جا ساخته بود و آن ها همه چیز را آماده کرده بودند:تختخوابی با ملافه های تمیز در داخل ایگلو، همه جای پر از گل های رُز و شمع های روشن فراوان. بسیار بسیار عاشقانه بود. غذا و نوشیدنی هم بود و سپس هلی کوپتر رفت. کمی هم ترسناک بود زیرا از باقی جهان جدا افتاده بودی. هیچ درختی، هیچی. کمی زیاده روی بود اما من مبهوت و مسحور شده بودم".
 8- تام کروز و کیتی هولمز 
14 خواستگاری جالب و  بسیار رمانتیک سلبریتی ها

این دو بازیگر سوپراستار تنها بعد از دو ماه آشنایی با هم نامزد شدند. اگر چه ازدواج آن ها دوام چندانی نداشت اما داستان خواستگاری افسانه های تام کروز همچنان زنده مانده است. تمامی این اتفاق در عاشقانه ترین شهر جهان یعنی پاریس رخ داد. در سال  2005، وی کیتی هولمز را صبح خیلی زود با خود به بالای برج ایفل برده و حلقه ی نامزدی زیبایی که تهیه کرده بود را به او تقدیم کرد. این اتفاق چیزی نبود که رسانه ها را متعجب کند اما همان روز و در یک مصاحبه مطبوعاتی، تام کروز در این باره چنین گفت:" بله، به او پیشنهاد ازدواج دادم. این اتفاق امروز صبح زود در برج ایفل اتفاق افتاد. امروز روز بزرگ و فراموش نشدنی برای من بوده است. من با زن فوق العاده ای نامزد شده ام".
 7- جو مانجانیلو و سوفیا ورگارا 
14 خواستگاری جالب و  بسیار رمانتیک سلبریتی ها

جو مانجانیلو و سوفیا ورگارا یکی از جذاب ترین زوج های هالیوودی هستند و داستان خواستگاری شخصیت مایک شگفت انگیز از همسرش باعث می شود که بیش از پیش عاشق این زوج باشیم. وی در طول یک سفر تفریحی در تعطیلات در پرینسویل به شیوه ای عاشقانه از همسر خود خواستگاری کرد. وی در این باره چنین گفته است:" من یک سخنرانی فوق العاده به زبان انگلیسی کردم و این همان چیزی بود که به خاطر آن نگران بودم. بدترین چیزی که انتظار آن را دارید این است که در یک درخواست ازدواج به زبان اسپانیایی از یک زن کلمبیایی خرابکاری کنید. بخشی از سخنرانی او شامل عباراتی مانند «تو همه چیز منی» بود. وی در این باره افزود:" شما تنها یک فرصت برای انجام این کار دارید و اگر بخواهید این کار را انجام دهید باید درست این کار را بکنید. بنابراین برنامه های زیادی باید برای این کار انجام دهید".
 6- خوزه آنتونیو باستون و ایوا لونگوریا 
14 خواستگاری جالب و  بسیار رمانتیک سلبریتی ها

ایوا لونگوریا بازیگر سرشناس سریال های تلویزیونی در دسامبر 2015 با یک تاجر سرشناس به نام خوزه آنتونیو باستون نامزد شد. همه چیز در بهترین و جالب ترین شکل ممکن انجام شد. رییس کمپانی رسانه ای تلویزا در آمریکای لاتین در زمانی که همراه با لونگوریا در دوبی حضور داشته و مشغول همکاری با بنیادی خیریه بودند با حلقه ای منقش به الماس و یاقوت از وی درخواست ازدواج کرد. همان روز لونگوریا عکسی از خود و نامزدش در میان شن های بیابانی دوبی و در خیمه ای که با متکا و فرش ایرانی مزین شده بود در صفحه شخصی اینستاگرام خود قرار داد.
 5- ژیزل بوندشن و تام بریدی 
14 خواستگاری جالب و  بسیار رمانتیک سلبریتی ها

تام بریدی بازیکن سرشناس راگبی بهترین تاچ دان خود را در سال 2008 و زمانی که از سوپرمدل معروف، ژیزل بوندشن، خواستگاری کرد به ثبت رساند. بریدی در روز قبل از عید کریسمس در یک پیشنهاد عاشقانه جواب مثبت را از این مدل پرتغالی گرفت. وی بوندشن را سوار جت شخصی خود که از ده ها گل رُز سفید پر شده بود کرد. حتی او والدین بوندشن را به طور غیرمنتظره ای دعوت کرده و سوار هواپیما نمود و بوندشن ناگهان با والدین خود روبرو شده و چاره ای جز جواب مثبت دادن به این بازیکن خوش ذوق نداشت.
  4- ماریا کری و نیک کنون 
14 خواستگاری جالب و  بسیار رمانتیک سلبریتی ها

همه چیز در مورد ماریا کری با زرق و برق همراه است بنابراین وقتی همسر سابقش، نیک کنون، قصد خواستگاری از او را داشت همه چیز را طبق سلیقه ماریا طرح ریزی کرده بود. وی بر این باور بود که خواستگاری یکباره از ماریا کری کافی نبوده و بدین ترتیب دو بار از وی خواستگاری کرد. اولین بار او ماریا کری را به بالای آپارتمان خود در منطقه ی منهتن برده و با دادن یک حلقه الماس 17 قیراتی در درون یک جعبه آب نبات از او خواستگاری کرد. چند روز بعد وی بار دیگر از او خواستگاری کرد. ماریا کری خود در این باره چنین گفته است:" او به نحوی مرا دزدیده و به زور سوار هواپیما کرد و آنجا بود که دوباره از من خواستگاری نمود".
 3- ماکسیم شمرکوفسکی و پتا مورگاتروید 
14 خواستگاری جالب و  بسیار رمانتیک سلبریتی ها

جای تعجی ندارد که این دو سلبریتی همواره روی صحنه درکنار هم بوده و بدین ترتیب خواستگاری آن ها نیز روی صحنه اتفاق افتاد. بعد از پایان یک نمایش موفق در میامی، ماکسیم روی زانوهایش نشسته و در برابر تمامی رقصنده های دیگر و تماشاگرانی که حیرت زده شده بودند گفت:" من شیفته ی تو هستم و در ادامه زندگی ام نیز عاشق تو باقی خواهم ماند. البته وی نیزجواب مثبت داده و به حضار گفت که این اتفاق برای همیشه در ذهن او باقی خواهد ماند.
 2- دین مک درموت و توری اسپلینگ 
14 خواستگاری جالب و  بسیار رمانتیک سلبریتی ها

دین مک درموت به شیوه ای بسیار زیبا و باورنکردنی از همسر خود خواستگاری کرد. تنها سه ماه از آشنایی این دو گذشته بود که این بازیگر سرشناس اسپلینک را با یک کالسکه زیبا به گشت و گذار در یک مزرعه پرورش درخت کریسمس در روز قبل از عید سال نو برد. وی از قبل برنامه ریزی کرده بود که با ورود آن ها به مزرعه، چراغ های چشمک زن زیادی روشن شوند و در انتهای مسیر در میان درخت های کریسمس میزی قرار داده شده بود. روی میز یک حلقه الماس و یاقوت قرار داشت و بدین ترتیب او جواب بله را از عروس خانم گرفت.
1-امی روسوم و سام اسماعیل 
14 خواستگاری جالب و  بسیار رمانتیک سلبریتی ها

امی روسوم بازیگر سرشناس سریال های تلویزیونی اخیراً با سام اسماعیل، با کارگردان و سازنده سریال «آقای روبات» ازدواج کرده است. اما اسماعیل برای خواستگاری از روسوم جالب ترین و عاشقانه ترین شیوه ای که تاکنون شنیده ایم را انتخاب کرد. روسوم در مصاحبه ای گفت که او و اسماعیل همواره بخش «عشق مدرن» روزنامه نیویورک تایمز را مطالعه می کنند حتی زمانی که با هم نباشند که در این صورت او این بخش را از طریق تلفن برای اسماعیل می خواند.
در شب خواستگاری، اسماعیل از روسوم می خواهد که این بخش را برای او بخواند اما از آن جایی که روسوم حالش چندان خوب نبود از داخل اتاق این بخش را برای وی می خواند. وی در این باره چنین گفه است:" من شروع به خواندن مقاله کردم و داستان در مورد یک کارگردان بود که عاشق یک بازیگر شده بود و من با خودم فکر کردم که این مورد چقدر عجیب است و بعد فهمیدم که این مربوط به داستان عشق خودمان است و وقتی به پایان مقاله نگاه کردم نوشته بود: با عشق، سامِ تو". زمانی که او خواندن مقاله را تمام کرد اسماعیل در انتهای وان حمام روی یکی از زانوهایش خم شده بود و یک حلقه ازدواج الماس نشان بسیار قیمتی متعلق به سال 1920 که دو سال پیش با هم در یک مغازه جواهر فروشی دیده بودند را در دست داشت!
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.