// ۲۴ تیر ۹۷ ، ۰۵:۰۰

برخی از مشهورترین سلبریتی ها ثابت کرده اند که خیلی آب زیرکاه هستند! به جای گرفتن جشن های آنچنانی و ولخرجی های افسانه ای که همه دنیا از آن باخبر شوند، جشنی مختصر و خصوصی برگزار می کنند که تا مدت ها پس از برگزار شدن آن روح هیچ کس هم از آن خبر ندارد!با سایت سرگرمی چفچفک همرا ه باشید.

البته ازدواج کردن در خفا ایده بدی هم نیست. با این کار اجازه نمی دهند که عکاسان فضول به جشن شان هجوم بیاورند و همه چیز را به هم بریزند و به استخدام بادیگاردهای اضافی هم نیاز پیدا نمی کنند. می خواهیم پانزده زوج از آب زیرکاه ترین سلبریتی ها را به شما معرفی کنیم که تا مدت ها بعد از جشن شان هیچ مدرکی از آن جشن در دست نبود!

15. جنیفر آنیستون و جاستین ترو

به عنوان یکی از محبوب ترین اهالی هالیوود، همه از اینکه جنیفر دوباره توانسته خوشبختی را این بار با جاستین ترویِ بازیگر و فیلمنامه نویس پیدا کند، خوشحال شدند. بعد از نامزدی شان در آگوست 2012، همیشه از پاسخ به سوالات درباره برنامه ازدواج شان طفره می رفتند تا این که در 5 آگوست 2015 زیر پوشش جشن تولد 44 سالگی جنیفر در ملک شخصی اش، مراسم ازدواج شان را برگزار کردند تا هم خبرنگاران مزاحم شان نشوند و هم مهمانان شان را سورپرایز کرده باشند!

14. لیتون میستر و آدام برودی

طرفداران نوجوان سریال های O.C و Gossip Girl از شنیدن خبر رابطه این دو ستاره سابق سریال های محبوب شان بی نهایت خوشحال شدند اما این تنها اطلاعاتی بود که دستگیر آنها شد!

این زوج هنری بسیار به ندرت با هم مشاهده شدند و درباره رابطه شان هم با هیچ منبع خبری گفتگویی نداشتند، بنابراین برگزاری سرّی ازدواج شان هم باعث تعجب کسی نشد.

میستر و برودی 15 فوریه 2014 طی مراسمی خصوصی ازدواج کردند و در این چند سال هم هیچ وقت صحبتی درباره مراسم ازدواج شان نکرده اند.

13. کامرون دیاز و بنجی مدن

قبل از این که کامرون دیاز با عضو مشهور گروه «چارلوت راکر» رابطه برقرار کند، با سلبریتی های مشهوری رابطه برقرار کرده بود و هیچ یک از آنها هم به نتیجه ای نرسیده بود، بنابراین رابطه جدید را هم کسی جدی نگرفت. اما آنها به سرعت به یکدیگر دل باختند و از بهار 2014 که نامزد شدند تا 5 ژانویه 2015 که در منزل شخصی در بورلی هیلز ازدواج کردند حتی یک سال هم طول نکشید!

12. میلا کونیس و اشتون کوچر

بودن در میان محبوب ترین زوج های هالیوود هم مانع مخفی کاری آنها نشد و همیشه در مقابل سوال خبرنگاران درباره رابطه عاشقانه شان فقط لبخند می زدند! آنها در تعطیلات آخر هفته چهارم جولای 2015 به طور مخفیانه ازدواج کردند و ماه ها از تایید شایعات موجود درباره ازدواج شان نیز خودداری می کردند.

11. جی زی و بیانسه

با وجود این که جی زی و بیانسه، هر دو از مشهورترین ستاره های روی زمین هستند، اما بیشتر زمان رابطه و ازدواج شان را از چشم خبرنگاران پنهان کردند. چهارم آوریل 2014، در حالی که حتی داشتن رابطه با یکدیگر را هم تایید نمی کردند، مراسم ازدواج شان تنها با حضور 45 مهمان برگزار شد و برای اینکه خبری به بیرون درز نکند، همه مهمانان را مجبور کردند که موبایل های شان را در خانه جا بگذارند!

10. جیسون موموا و لیزا بونت

روابط بعضی از سلبریتی ها لزوما مخفیانه نیست، با اینحال باعث تعجب هواداران شان می شود و رابطه جیسون موموا (بازیگر بازی تاج و تخت) و لیزا بونت (بازیگر سریال کمدی تلویزیونی The Cosby Show) که 10 سال با هم اختلاف سن دارند هم یکی از آنهاست.

آنها از سال 2005 با هم رابطه برقرار کردند و در طول این سال ها نه یک بار، بلکه دو مرتبه با هم ازدواج کردند و هر دو مراسم هم مخفیانه! ازدواج اول آنها 15 نوامبر 2007 انجام شد و به حدی مخفیانه بود که حتی برای گرفتن مدرک رسمی ازدواج هم اقدام نکردند، بنابراین 10 سال بعد یعنی 15 اکتبر 2017 مراسم مخفیانه دوم را برگزار کردند تا مدرک رسمی هم بگیرند!

09. زویی سالدانا و مارکو پریگو

زویی سالدانا در ژوئن 2013 طی مراسمی مخفیانه که تنها دوستان نزدیک و افراد خانواده شان در آن حضور داشتند با مارکو پریگو هنرپیشه ایتالیایی ازدواج کرد. سالدانا گفته که پریگو باعث شد تا تمام قابلیت های خودم را بشناسم و به همین خاطر با او ازدواج کردم. حالا آنها دارای سه فرزند هستند و رابطه شان بیش از هر زمان عاشقانه تر است.

08. نایا ریور و رایان دورسی

این دو در تاریخ 19 ژولای 2014 در سان کابو لوکاس مکزیکو با سورپرایز کردن یک جمع کوچک خانوادگی، محرمانه ازدواج کردند. آنها پیش از این مراسم برای چند سالی با هم دوست بودند اما بعد از خاتمه رابطه نایا با نامزد سابقش بود که رابطه این دو وارد مرحله ای رمانتیک شد.

در نوامبر 2016 و در حالی که تنها حدود یک سال از تولد پسرشان می گذشت، نایا اعلام کرد که فرم درخواست طلاق را پر کرده اما ظاهرا در اکتبر 2017 دوباره با هم آشتی کرده اند!

07. مگان فاکس و برایان آستین گرین

سال 2010 پس شش سال رابطه که چهار سالش را با هم نامزد بودند، مگان فاکس و برایان آستین گرین طی مراسمی مخفی در یک غروب رمانتیک در سواحل هاوایی با هم ازدواج کردند. پسر خردسال برایان آستین جزو معدود شرکت کنندگان این مراسم بود و برای آنها زنگ شادی می نواخت! این مراسم به قدری محرمانه برگزار شد که حتی والدین شان را هم به آن دعوت نکرده بودند!

06. گوئینت پالترو و کریس مارتین

آنها یک روز به خبرنگاران اعلام کردند منتظر ورود اولین فرزندشان هستند! فردایش هم مراسمی محرمانه در سانتا باربارای کالیفرنیا برپا و بدون حضور هیچ عضوی از خانواده های شان ازدواج کردند. اگرچه خانم بلایت دانر (مادر گوئینت) پیوست می گفت که این دو یکدیگر را تکمیل کرده اند، ناگهان در مارس 2014 از هم جدا شدند!

05. جنیفر لوپز و مارک آنتونی

در یکی از بعدازظهرهای سال 2004، 35 نفر در ویلای جنیفر لوپز در بورلی هیلز برای یک مهمانی معمولی گرد هم آمده بودند که ناگهان در همانجا با مارک آنتونی که تازه پنج روز بود طلاق همسر اولش را قطعی کرده بود، ازدواج کرد! مهمان ها واقعا سورپرایز شدند چون خود جنیفر هم از 9 ماه پیش می گفت که می خواهد با بن افلک ازدواج کند! خلاصه که این ازدواج هم عمر زیادی نداشت و در ژولای 2011 پرپر شد!

04. بریتنی اسپیرز و کوین فِدرلاین

بریتنی و کوین ابتدا قصد داشتند طی یک مراسم باشکوه در هتل باربارا ریسورت با حضور 100 مهمان ازدواج کنند اما از شرّ عکاسان و خبرنگاران فضول، از خیر مهمانی باشکوه گذشتند و به فکر یک مهمانی محرمانه مختصر و مفید افتادند. بالاخره این زوج هنری در مراسمی با حضور تنها 27 نفر از اعضای خانواده و دوستان صمیمی که هیچ کدام هم تا دقایقی قبل از اینکه آنها سوگند وفاداری نسبت به یکدیگر ادا کنند از موضوع با خبر نبودند، ازدواج کردند.

03. بن افلک و جنیفر گارنر

بن افلک و جنیفر گارنر سال 2005 در یک مراسم محرمانه در هتل «پاروت کِی» ازدواج کردند. مراسم به قدری محرمانه برگزار شد که حتی والدین جنیفر هم حضور نداشتند. گارنر که در آن زمان باردار بود، حتی آرایش هم نکرده بود و بن افلک هم یک تی شرت به تن داشت! آنها بعد از اینکه به مدت 10 سال یکی از دوست داشتنی ترین زوج های هالیوودی بودند، نهایتا در ژوئن 2015 از هم جدا شدند.

02. بلیک لیولی و رایان رینولدز

سال 2012 بلیک لیولی و رایان رینولدز در مراسمی محرمانه نزدیک شهر چارلستون ایالت کالیفرنیای جنوبی، تنها در حضور 60 نفر از اقوام و دوستان نزدیک شان ازدواج کردند. تا قبل از اجرای مراسم هیچ خبری به بیرون درز نکرده بود. البته این اولین بار نبود که رینولدز محرمانه ازدواج می کرد، با اسکارلت جانسون هم همینطوری ازدواج کرده بود!

01. دنیل کریگ و راشل ویز

دنیل و راشل پس از یک رابطه کوتاه مدت و بی سروصدا در سال سال 2011 با هم ازدواج کردند. این مراسم محرمانه تنها با حضور چهار نفر در نیویورک برگزار شد. «اِلا» دختر نوجوان گریگ، «هنری» پسر پنج ساله راشل و دو نفر از دوستان خانوادگی به عنوان مهمان! رابطه این زوج آب زیرکاه از سال 2010 شروع شده بود، کمی پس جدایی شان از همسران سابق شان! به شایعات هم کاری نداریم!

مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی http://www.bartarinha.ir/  : مجله اینترنتی چفچفک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.