// ۱۱ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۴۵

مرد عاشق نامزدش را از طبقه 19 برج به پایین انداخت + عکس

بنا به ادعای این مرد زمانی که تمام راهها برای قانع کردن نامزدش برای ازدواج جواب نداد وی تصمیم به این کار احمقانه گرفت.

مرد عاشق نامزدش را از طبقه 19 برج به پایین انداخت + عکس

داستان عشق یکطرفه یک زن و مرد چینی با تراژدی به پایان رسید. بعد از گذشت 8 سال از علاقه یکطرفه و نافرجام یک مرد 27 ساله چینی به یک زن، سرانجام وی با تصمیمی احمقانه به این داستان عشقی پایان داد.

این مرد که در دادگاهی در شهر " هانگژو " چین برای محاکمه حاضر شده بود گفت: " برای نخستین بار زمانی که با این زن همکلاس بودم به وی علاقمند شدم. بعد از مدتی مجبور شدم تا برای ادامه تحصیل به آمریکا بروم اما رابطه من با وی قطع نشد و با یکدیگر در ارتباط بودیم. همیشه با خرید هدیه های گرانقیمت مانند دستبند و جواهرات تلاش می کردم تا توجه اش را به خودم جلب کنم اما هر زمان که می خواستم بصورت جدی به وی پیشنهاد ازدواج بدهم وی می گفت مدت زمان زیادتری برای شناخت یکدیگر نیاز داریم.

بعد از چند سال بدلیل علاقه زیادی که به این زن داشتم خاک آمریکا را ترک کردم و به چین بازگشتم و با وی نامزد کردم. در تاریخ 20 مارچ در شب حادثه Incident از مکالمه این زن با مردی که به وی یاد می داد تا چطور مرا از خودش متنفر کند باخبر شدم."

این مرد به دادگاه گفت که در شب حادثه قادر به خوابیدن نبوده و به همین دلیل در هنگام صبح به سراغ معشوقه اش رفته است. ابتدا وی را از تختخوابش برداشته و سپس او را از بالکن طبقه 19 برج محل سکونتشان به پایین پرت کرده است

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.