// ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۵۵

باز هم فضای بسته ایران یک تجاوز جنسی گروهی فاجعه بار به بار اورد، فاجعه ای که در آن زندگی انسان های بسیاری را به ورطه ی نابودی کشانده است.با مجله اینترنتی چفچفک همراه باشید.

امام جمعه اهل سنت شهر «ایرانشهر» در استان سیستان و بلوچستان از تجاوز گروهی به ۴۱ دختر در این شهرستان از سوی اعضای یک باند خبر داده است.

کانال تلگرام «بلوچ‌ نیوز» گزارش کرده که مولوی محمد طیب ملازهی این خبر را در خطبه‌ های نماز عید فطر شهرستان «ایرانشهر» اعلام کرده است.

ملازهی گفته یکی از اعضای این باند پس از دستگیری اعتراف کرده که تاکنون به ۴۱ دختر تجاوز کرده‌اند.

وی بی‌ آنکه به هویت این افراد اشاره کند٬ افزوده:

«این اوباش از همین بچه‌ های من و شما بوده‌اند که اگر اسمشان را بگویم٬ عده‌ای سرشان پایین خواهد افتاد.»

ملازهی اضافه کرده که بخشی از این تجاوز‌ها در ماه رمضان روی داده و از مقام‌ های قضایی خواسته تمام اعضای این باند را دستگیر و با آنها برخورد کند.

امام جمعه اهل سنت «ایرانشهر» ادامه داده این افراد «تعدادی هستند که در همین شهر تیمی هستند که الحمدلله شناسایی شده‌اند.»

کانال تلگرام «بلوچ‌ نیوز» همچنین فیلم سخنرانی این امام جمعه را منتشر کرده است.

مقام‌ های استانی و مرکزی تاکنون درباره این اظهارات واکنشی نشان نداده‌اند.

گزارش‌ های تائید نشده حکایت از آن دارد که اعضای این باند بین چهار تا شش نفر بوده‌اند.

امام جمعه اهل سنت «ایرانشهر» در سخنان خود به صراحت اعلام کرده که فرماندار این شهر در جریان شناسایی و دستگیری یکی از عضو این باند قرار دارد.

سخنان فرماندار ایرانشهر در خصوص تجاوز به ۴۱ دختر
نبی بخش داوودی فرماندار ایرانشهر ( سیستان و بلوچستان) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: به‌دنبال قضیه زشت و شنیع اخیر در سطح شهر، مجموعه شورای تأمین شهرستان با حساسیت کامل در کمتر از چند ساعت عامل اصلی قضیه را دستگیر و بررسی‌های لازم برای شناسایی و تعقیب دیگر همدستان به جد در دستور کار قرار گرفت. بزودی با اتمام رسیدگی‌های قانونی اشد مجازات برای متعرضان به عنف و نوامیس مردم را شاهد خواهیم بود.

سایت سرگرمی چفچفک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.