// ۲۷ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۸

رنگ و بوی چیزها

هر کسی می‌گوید که عطرها جنسیت خنثی دارند اشتباه می کند.آخرین عطر کَلوین کِلین wasabi zing رایحه ای تاثیر گذاردارد، و برای خانم و آقا مناسب می‌باشد. چیزی که مال من است مال شما هم می باشد

وقتی دو نفر یکی می‌شوند، به این معنی می‌باشد که چیزهایی را با هم شریک می‌شوند. یکی ازچیزهایی که می‌توانند شریک شوند عطر آنهاست.  

یک حساب NETFLIX

زوج ها می توانند یک حساب کاربری مشترک در این شبکه داشته باشند. زوجی که با همدیگر پس انداز می‌کنند، با یکدیگر می‌مانند.  

خاطرات

 در اینجا با ارزش‌ترین چیزی که می‌توانید با هر کسی شریک شوید، زندگی‌تان و خاطرات مشترک است .  

بهترین ومسائل اشتراک می توان از خاطرات نام برد، خاطراتی که از لباس‌های یک مدل،‌ جلد تلفن یکسان و عطر مشترک نام برد.

جدیدترین عطر کلوین کلین برای زوج‌های مشترک می‌باشد.

 

درباره‌ عطرهای با جنسیت خنثی و شیک چیزی شنیده اید؟

معمولا بوهای مطبوعی رابه ذهن می‌آورند. اما به این نکته توجه کنید که ممکن است رایحه آن برای هر دو فرد مطبوع نباشد و در واقع، چیزی که او دوست دارد می‌تواند خیلی متفاوت از آنچه که شما دوست دارید باشد. 

خوشبختانه، CK2 هر انچه که می خواهید را دارد. در طراحی آن، ازبرگ بنفش با نشاط wasabi استفاده شده تامخاطب خود رابه  هیجان آورد.  چرا که تا امروزwasabi، یادآور سس تند همراه غذای سوشی بوده که تداعی کننده سوزش بینی هنگام خوردن آن است.اما با اولین اسپری به شما  حس دیگری رامی‌دهد. گرمای بِیس عطر، ترکیب مشک مانند vetiver، عود و چوب سندل است. بدون شک، ترکیبی پراحساس، و بسیار نافذ دارد.

شیشه شفاف آن، حباب شیشه‌ای گردی است که عطر را  در خود نگه می‌دارد و سرپوش مستطیل شکل و محکم  آن به عنوان پایه ای است که عطر را وارونه نگه دارد. CK2 حتی وقتی تمام می شود نیز اثر خود را دارد و شیشه آن بعنوان یک اثر هنری تا مدتها می تواند زینت بخش میز آرایش شما باشد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.