// ۰۶ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۶

ب‌ ام‌ و عملیات احداث جدیدترین کارخانه تولید خود در «سن لوئیس پوتوسی» مکزیک را آغاز کرده است؛ جایی که قرار است از سال ۲۰۱۹، محلی برای تولید ب‌ ام‌ و سری ۳ سدان باشد. این کارخانه جدید احتمالاً آخرین دستاوردهای ب‌ ام‌ و را در تکنیک‌های تولید خودرو به نمایش خواهد گذاشت.

اولیور زیپسه (Oliver Zipse) عضو هیئت مدیره مسئول تولید ب‌ ام‌و در این زمینه می گوید:
تمام دانش و قابلیت‌های گروه ب‌ ام‌ و در مکان جدیدمان در مکزیک به نمایش گذاشته می‌شود. سیستم تولیدی که در اینجا به کار گرفته می‌شود، از نظر بهره‌وری و عملکرد پایدار، سرآمد خواهد بود؛ موضوعی که به لطف استفاده از تکنولوژی‌های خلاقانه حاصل می‌گردد. آغاز به کار این کارخانه برجسته گروه ب‌ ام‌ و، مایه مسرّت من خواهد بود.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,ب‌ام‌و

البته ب‌ ام‌و همچنان به تولید سری ۳ در آلمان ادامه خواهد داد، ولی قرار است که از میزان تولید در کارخانه «راسلین» در افریقای جنوبی کاسته شود. این تغییرات به کارخانه افریقای جنوبی ب‌ ام‌و اجازه می‌دهد که برای ساخت مدل جدید X3 کراس‌اور ظرفیت داشته باشد. ب‌ ام‌ و در کارخانه جدیدش در مکزیک، یک میلیارد دلار سرمایه درنظر گرفته است؛ کارخانه‌ای که در عین حال، حدود ۱۵۰۰ شغل جدید برای منطقه به همراه خواهد داشت و در حالت استفاده از تمام ظرفیت‌های خود، قادر است که تا ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو در سال تولید کند.

کارخانه جدید «سن لوئیس پوتوسی» ب‌ ام‌ و شامل یک کارگاه بدنه، اتاقک رنگ‌آمیزی و خط مونتاژ خواهد بود. به گفته ب‌ ام‌ و، کارخانه جدید از یک «سیستم نوآورانه تولید و استانداردهای فراگیر در زمینه عملکرد پایدار» استفاده می‌کند. این کارخانه با بهره‌گیری از یک شبکه نیروی داخلی خورشیدی، بخش عمده برق موردنیاز خود را تولید می‌کند و در نتیجه، می‌تواند که به صورت ۱۰۰ درصد بدون آلودگی دی‌اکسید کربن، به عملکرد خود ادامه دهد. همچنین ب‌ ام‌و از کمترین مصرف آب به نسبت هر وسیله نقلیه در این کارخانه خبر می‌دهد؛ موضوعی که بیشتر از سیستم جدید بازیابی آب در اتاقک جدید رنگ‌آمیزی ناشی می‌شود. گفته می‌شود که میزان خروجی فاضلاب این سیستم، صفر است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.