// ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۲۲

باور کنید یا نه، مرسدس جی کلاس  نزدیک به ۳۸ سال است که حیات خود را آغاز کرده و در این سالیان دراز همچنان بدنه مکعبی و جعبه مانند خود را حفظ کرده است. حال کمپانی آلمانی ساخت نسل جدیدی از این کلاس را آغاز کرده است و اخیراً تصاویر جاسوسی مربوط به آن منتشرشده است.

پدال- با توجه به مواردی که در تصاویر مشاهده می‌شود، فرم کلی بدنه همچنان بدون تغییر باقی‌مانده است. جاپایی‌هایی که در کنار درب خودرو در طرفین قرار دارند، تقریباً ۱۰ سانتی‌متر عریض‌تر شده‌اند.

نکته جالب این است که سپر عقب خودرو نصب نشده است و ما می‌توانیم نگاهی دقیق‌تر به اجزای سیستم چهارچرخ محرک خودرو داشته باشیم. مرسدس قرار است در نسل جدید از فرمان‌ الکترومکانیکی و سیستم تعلیق Multi-link در جلو استفاده کند. این موضوع سبب می‌شود تا مهندسان بتوانند از سیستم‌های کمکی مدرن روی خودرو استفاده کنند که تاکنون جی کلاس از آن بی‌بهره بوده است.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,مرسدس,مرسدس جی کلاس

در بخش طراحی، همان بدنه مکعبی شکل با جزئیات آئرودینامیکی جدید برای کاهش ضریب درگ خودرو به کار گرفته‌شده است. به لطف استفاده از مواد سبک‌تر، جرم خودرو ۲۰۰ کیلوگرم کاهش می‌یابد که رقم قابل‌توجهی است.

نسل جدید مرسدس جی کلاس در اواخر سال ۲۰۱۷ با دو موتور بنزینی و دیزلی شش سیلندر معرفی خواهد شد. نسخه بنزینی نزدیک به ۳۶۰ اسب بخار و نسخه دیزلی بیش از ۳۰۰ اسب بخار خروجی خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود که این موتور با جعبه‌دنده‌ای ۹ سرعته و اتوماتیک عرضه شود.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,مرسدس

مدل‌های قوی‌تر نیز در ادامه معرفی می‌شوند و انتظار می‌رود شاهد معرفی خودرویی با موتور ۴ لیتری V8 دو توربو باشیم. چیزی در سطح نسخه فیس‌لیفت G500.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.