// ۱۷ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۵۹

وقتی زن میگوید دلم برایت تنگ شده، یعنی دوستت دارد

اگر بگوید دوستت دارد، یعنی دلش برایت تنگ خواهد شد

جمله ” دلم برات تنگ شده ” برای زن عمیق تر از تمام اقیانوس هاست

فهمیدن زن سخت نیست

فقط باید صدای ضربان قلبش را شنید

که عاشقانه می تپد…….نه بی دلیل

.

متن های زیبا و عاشقانه با عکس,متن های زیبا,متن کوتاه زیبا,جملات زیبا با عکس,عکس عاشقانه با متن زیبا,متن های عاشقانه با عکس,نوشته عاشقانه با عکس,نوشته با عکس

.


.

نزدیک یعنی : نفسهایش گونه ات را گرم کند

غیر از این یعنی ….. دور

.متن های زیبا و عاشقانه با عکس,متن های زیبا,متن کوتاه زیبا,جملات زیبا با عکس,عکس عاشقانه با متن زیبا,متن های عاشقانه با عکس,نوشته عاشقانه با عکس,نوشته با عکس

.


.

چقدر نوازش دست های مهربانت خوب است

و من چه زود دلم برای همه چیزهای خوب تنگ میشود

.

متن های زیبا و عاشقانه با عکس,متن های زیبا,متن کوتاه زیبا,جملات زیبا با عکس,عکس عاشقانه با متن زیبا,متن های عاشقانه با عکس,نوشته عاشقانه با عکس,نوشته با عکس

.


.

بهشت من آنجاست که تو را

بیشرمانه به آغوش می گیرم

و ساعتها در حرم نفسهایت آرام می گیرم

.متن های زیبا و عاشقانه با عکس,متن های زیبا,متن کوتاه زیبا,جملات زیبا با عکس,عکس عاشقانه با متن زیبا,متن های عاشقانه با عکس,نوشته عاشقانه با عکس,نوشته با عکس

 


.

بهشت منی

تو هستی و در زندگی ام معجزه ای رخ داده به نام آرامش

.

متن های زیبا و عاشقانه با عکس,متن های زیبا,متن کوتاه زیبا,جملات زیبا با عکس,عکس عاشقانه با متن زیبا,متن های عاشقانه با عکس,نوشته عاشقانه با عکس,نوشته با عکس

.


.

چـه نـاگــهانی نــگاهت را بــه نگــاهم تــعارف کــردی !

و نـاگـهان عاشــقت شــدم

.

متن های زیبا و عاشقانه با عکس,متن های زیبا,متن کوتاه زیبا,جملات زیبا با عکس,عکس عاشقانه با متن زیبا,متن های عاشقانه با عکس,نوشته عاشقانه با عکس,نوشته با عکس

.


.

لـبخند، مساحت کوچکی از صورتت را در بـر می گیرد

امـا مـساحت بـزرگی در دل دیـگران را به خـود اختصاص می دهد

روزتون سرشار از عشق و لبخند آخر هفته تون به شادی

.

متن های زیبا و عاشقانه با عکس,متن های زیبا,متن کوتاه زیبا,جملات زیبا با عکس,عکس عاشقانه با متن زیبا,متن های عاشقانه با عکس,نوشته عاشقانه با عکس,نوشته با عکس

.


.

قهوه ، چشمان توست

تیره ، تلخ

اما آرامبخش و اعتیاد آور ….!

.

متن های زیبا و عاشقانه با عکس,متن های زیبا,متن کوتاه زیبا,جملات زیبا با عکس,عکس عاشقانه با متن زیبا,متن های عاشقانه با عکس,نوشته عاشقانه با عکس,نوشته با عکس

.

.


.

کل دنیا هم بگویند دوستت دارم بی فایدس

دوستت دارم های تو غوغا میکند

روحم را تازه میکند

.

esholove-photokade (10)

.


.

باور کن کار من نیست

کار دل است

دلم جایی میان نفس هایت گیــــــــر کرده است

.

esholove-photokade (16)

.


.

زندگی من و تو بهم ربط دارد…!

باور کن … اگر بی ربط بود ؛

هیچ وقت خدا ما را به هم نشان نمیداد

.

esholove-photokade (11)

.


.

تمام دنیا را گشته ام

کنار تـو اما ، دنیای دیگریست !

.

esholove-photokade (12)

.


.

عزیز بهترین لحظه هایم

هیچ میدانی که عشق گرفتارم شده است

از وقتی که ” من عاشقت شده ام “

.

esholove-photokade (14)

.


.

دوست دارم آنچنان ببوسمت که بگویی ؛ دیوانه

بعد محکمتر ببوسمت بگویی ؛روانی

آنگاه آغوشت را تیمارستانی کنم برای تمام جنونم و عشقم

.

esholove-photokade (9).


.

غزل غزل بیاد تو، قدم قدم فدای تو

نفس نفس برای تو، منم همش بیاد تو

.

esholove-photokade (17)

.


.

زیـبـاتـریـن لـبـاسـی کـه مـیـتـونـه زن را بـپـوشونـه

بـازوان مـردیـسـت کـه دوسـتـش داره

.

esholove-photokade (18)

.


.

و یک روز آنقدر دوستت خواهم داشت

که اسم خانه کوچکمان را

« آغوش » خواهیم گذاشت …

.

.


.

یک حسـی از تو در من هست ، که میـــدانم تو را دارم

.

esholove-photokade (19)

.


.

گر یک روز از زندگی من باقی مانده باشد

از هر جای دنیا چمدان کوچکم را می‌بندم راه می‌افتم

ایستگاه به ایستگاه…

مرز به مرز…

پیدایت می‌کنم ، کنارت می‌نشینم

بهت میگم تا بی نهایت دوستت دارم

.

esholove-photokade (20)

.


.

برای دقیقه های سرد چای دم کن

در فنجان ثانیه های تلخ ، شکر بریز

شاید لحظه های دلخوشی آنقدر نباشد

که فرصت حتی یک تبسم را به نگاهمان وصله بزنند

.

esholove-photokade (22)

.


.

بی شک جهان را به عشق کسی ساخته اند…

چون من که آفریده ام از عشق….

جهانی برای تو…

.

esholove-photokade (13)

.


.

صدای گام های تو ضربان زندگی من است

با من راه بیا با تو تشنه زنده بودنم

.

esholove-photokade (21)

.


.

صدا بزن مرا مهم نیست به چه نامی

فقط میم مالکیت را آخرش بگذار می خواهم باور کنم

مال تو هستم

.

esholove-photokade (15)

.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.