// ۲۷ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۳۶

ده طراح مشهور لباس‌های عروسی دنیا / قسمت اول

تولید لباس‌های عروسی در دنیا بازار پررونقی دارد. در این میان به ده طراح مشهور دنیا در این عرضه می‌پردازیم.

10. Vera Wang

او که سابقا ورزشکار بوده است اکنون طراح مد شده است. لباس‌های او به جنس بسیار عالی مشهور هستند. او ابتدا دبیر بخش مد در مجله وگ بود و سپس به عنوان طراح به شرکت راف لورن پیوست. او لباس‌های عروسی افراد بسیار مشهوری را طراحی کرده، از جمله آلیشیا کیز، ماریا کری، ویکتوریا بکام، جنیفر گارنر، سارا میشله گلار، هالی هانتر، کیت هودسن، و اوما تورمن. او حتی لباس‌های عروسی مشکی هم طراحی کرده است.

9. Angel Sanchez

آنخل سانچس طراح مشهوری از ونزوئلا است. در میان افرادی که لباس‌های عروسی او را پوشیده‌اند می‌توان به ساندرا بولاک، هنرپیشه مشهور اشاره کرد. سانچس به این مشهور است که زاویه دید او در زمینه طراحی لباس همیشه از انتظارات فراتر می‌رود. برخی از کلکسیون‌های اخیر او شامل تورهای ابریشمی می‌شود که با دست رنگ شده‌اند و کیفیت برتر کار او را نشان می‌دهند. او لباس‌هایی به رنگ صورتی هم طراحی کرده است که عدم تقارن آنها را زیبا ساخته است.

8. Carolina Herrera

کارولینا هررا طراحی در زمینه مد است که تابعیت ونزوئلایی و آمریکایی دارد. طراحی‌های جذاب او به دلیل سادگی و نداشتن زرق و برق مشهور هستند. او طراحی لباس همسران روسای جمهور آمریکا، از ژاکلین کندی تا میشل اوباما را به عهده داشته است. هررا آموزش‌های لازم برای طراحی را از مادربزرگش یاد گرفته است که او را با دنیای مد آشنا کرد و برایش لباس می‌خرید. او جوایز متعددی برده، از جمله مدال طلای موسسه ملکه سوفیای اسپانیا، و مدال طلای شایستگی در زمینه هنرهای ظریف در اسپانیا. طراحی‌های او سنتی است و او جدیدا رنگ را هم به لباس‌های عروسی افزوده است.

7. Hayley Peige

هیلی پژ طراح شرکت ملیسا سوییت بود. او اخیرا خط تولید لباس عروسی خودش را به راه انداخته است. لباس‌های پژ طرح‌های بامزه و سرزنده‌ای دارند. او سیلوئت‌های صیقل‌یافته را به شکلی شیک و با استیل خاص خود ترکیب می‌کند و به این ترتیب سبک خودش را دارد. لباس‌های او زیبا و مدرن هستند. 

6. Jenny Packham

جنی پاکام طراح مد از انگلیس است. او به طراحی لباس‌های عروسی و لباس‌های آماده پوشیدن شهرت دارد. او در سال 1988 برند خد را جا انداخت و لباس‌های عروسی و مجلسی طراحی کرد. او اخیرا اکسسوری‌های عروسی را هم به طراحی‌هایش اضافه کرده است. برخی از مشتریان او شامل افرادی مانند آنجلینا جولی، کیت هودسن، جنیفر انیستون، ریز ویترسپون، کامرون دیاز و کیت وینسلت می‌شوند. جدیدترین لباس طراحی‌شده او نامتقارن است و جواهرات سواروفسکی در جاهای مختلف لباس کار گذاشته شده است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.