// ۰۷ آبان ۹۸ ، ۰۴:۱۵

یک سیستم متحرک برقی و مستقل ، افراد را به دور یک سیستم از مسیرهای هوشمند منتقل خواهد کرد.

استفانو بوئری مفهوم جنگل سیتی را به مکزیک برد ، با 557 هکتار جدید (1،376ac) Smart Forest City Cancun برای جمع آوری 400ha (988ac) فضای سبز ، 7،500،000 گیاه و 2.3 درخت در هر ساکن.

علاوه بر پارک های عمومی و باغ های خصوصی ، فضای سبز در پشت بام ها و نمای های سبز نیز به نمایش در خواهد آمد و به این شهر کمک می کند تا سالانه 116000 تن دی اکسید کربن جذب کند.

این شهر برای توسعه دهنده Grupo کریم طراحی شده است و دارای ورودی از مهندسی پاسخگو به آب و هوا Transsolar است که کاملاً از نظر غذایی و انرژی از نظر خودکفا باشد.

این محاصره با حلقه ای از پانل های خورشیدی برای تأمین انرژی و مزارع کشاورزی آبیاری برای رشد مواد غذایی احاطه می شود.

قرار است قبل از توزیع از طریق کانال های قابل کنترل و لوله های زیر آب ، در یک حوضه در حاشیه شهر با امکانات آب شیرین کن جمع شود ، در حالی که از باغ های آبی اطراف شهر تا حدودی برای مقابله با سیلاب استفاده می شود.

یک سیستم تحرک برقی و مستقل که توسط Mobility in Chain پیشنهاد شده است ، به افراد اجازه می دهد وسایل نقلیه خود را در حاشیه شهر ترک کنند و در اطراف سیستم داخلی مسیرهای هوشمند حمل و نقل شوند و میزان انتشار حمل و نقل را به حداقل برساند.

هدف همچنین اجرای اقتصادی کاملاً دایره ای در سطح شهر است که ضایعات به حداقل رسیده و از منابع به طور مداوم استفاده مجدد می شود.

مرکزی برای تحقیقات پیشرفته برای بررسی مسائل مربوط به پایداری و آینده کره زمین ساخته خواهد شد.

ساخت شهر جنگلی لیوژو Stefano Boeri Architetti در چین از سال 2017 آغاز شد و قرار است سال آینده به اتمام برسد.

Smart Forest City Cancun در جنوب شهر کرانک واقع شده است: Stefano Boeri Architetti


این شهر 116،000 تن (105،000 تن) دی اکسید کربن در سال جذب می کند اعتبار: تصویر بزرگ


Smart Forest City Cancun اعتبار 557 هکتاری (1،376ac) را پوشش می دهد: تصویر بزرگ


قرار است آب در حوضه ای در حاشیه شهر که از طریق کانال های قابل کنترل و لوله های زیر آب توزیع می شود جمع شود اعتبار: Stefano Boeri Architetti


برای تأمین اعتبار انرژی ، شهر با حلقه ای از پنل های خورشیدی احاطه خواهد شد:Stefano Boeri Architetti

منبع:leisuremanagement

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.