// ۳۰ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۰

راهکارهایی برای استفاده راحت تر از کفش های پاشنه بلند

برخی از خانم ها به پوشیدن کفش های پاشنه بلند علاقه بسیاری دارند و حتی در محل کار یا هنگام خرید نیز چنین کفش هایی به پا می کنند. اما اگر فقط یک بار پوشیدن این کفش ها را برای چندین ساعت طولانی امتحان کرده باشید، حتما می دانید که چه دردی به انگشتان پا وارد می شود و تا چندین ساعت هم ادامه دارد.

اما خب، حتی این دردها هم نمی توانند مانع از پوشیدن کفش های یاد شده برای برخی از خانم ها بشوند و آنها همچنان طبق علاقه خود لباس می پوشند. اما فارغ از مقوله علاقه، باید یادآور شد که برخی از لباس های رسمی مستلزم پوشیدن کفش های پاشنه بلند هستند.

از این رو، بهترین کار این است که کفش هایی انتخاب کنیم که راحتی بیشتری دارند و کمترین آسیب را به بخش های مختلف پا وارد می کنند. همچنین، چگونگی پوشیدن آنها نیز حائز اهمیت بوده و باید بدانید چه تیپ کفشی را به چه صورتی بپوشید.

در این راستا، پایگاه اینترنتی بیزینس اینسایدر، با استناد به بیانات یک جراح و متخصص پا به نام «هیلاری برنر» مواردی را مطرح نموده که در ادامه مطلب می توانید مطالعه نمائید.

۱- از کفش های طبی پاشنه بلند استفاده کنید تا ضربه های ناشی از راه رفتن را بگیرند

rtx23eie

کفش های پاشنه بلندی که بر اساس معیارهای طبی و در راستای اصلاح کجی و انحراف های احتمالی طراحی شده اند، بهترین گزینه برای دوستداران کفش های پاشنه بلند محسوب می گردند زیرا قادر هستند ضربه های وارده از زمین در اثر راه رفتن را تا حد زیادی از بین ببرند.

به طور مثال، مدل های Sای شکل بهترین نمونه های کفش های اُرتِز یا طبی به شمار می روند.

۲- ترجیحا کفش هایی با پنجه های سر بالا انتخاب کنید

2-w900

کفشی که خیلی سفت است و هنگام راه رفتن خم نمی شود را خریداری نکنید زیرا راه رفتن را برایتان دشوار می کند و تجربه ای سخت برایتان بر جای می گذارد.

کفشی را انتخاب کنید که نوک سر بالا دارد. این قسمت جایی است که انگشتان پا درون آن جای می گیرند و تقریبا بیشتر وزن بدن بر آن وارد می گردد. بنابراین کفشی که قسمت جلوی آن تا حدی  به سمت بالا انحراف دارد، گزینه مناسبی برای راه رفتن های طولانی به شمار می رود.

۳- پاشنه های پهن را در اولویت خرید خود قرار دهید

3-w900

کفش هایی که پاشنه های پهن دارند، به دلیل اینکه سطح وسیع تری نسبت به پاشنه تیزها دارند، راه رفتن را برای فرد آسان تر می کنند. با این تیپ پاشنه ها تعادل تان بیشتر بوده و برای مدت طولانی تر می توانید پیاده روی کنید. هر چه لژ و پاشنه کفش پهن تر باشد، راه رفتن با آن آسان تر خواهد بود.

۴ – کفش های پاشنه بلند با کفی لِژ دار

4-w900

کفش هایی که در قسمت پنجه لژ دارند برای راه رفتن های طولانی مناسب تر هستند زیرا پا چندین سانتی متر از زمین بالاتر قرار دارد و به همین دلیل درد کمتری به پا و کمر وارد می شود.

منبع: thisisinsider
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.