
راهکارهایی برای اینکه درست و اساسی روی اعصاب بقیه باشیم
بعضی وقت ها گوشزد کردن اتیکت ها و آداب و اصول معاشرت و رفتار اجتماعی به آدم ها چندان کارساز نیست و آنها همچنان به رفتارهای زشت خود ادامه می دهند. به همین دلیل، به نظرمان آمد شاید خوب باشد مسائل بیشتری به این افراد بیاموزیم که اگر موردی از زیر دستشان در رفته و تاکنون انجام نمی داده اند، سرشان بی کلاه نماند.
کارهای همچون مکالمات تلفنی با صدای بلند در اداره وقتی بقیه مشغول کار هستند و اتفاقا به شدت هم به سکوت و تمرکز کردن نیاز دارند. یا آدامس جویدن با صدای بلند و سر و صدای زیاد و حتی باد کردن و ترکاندن آن که خیالمان راحت شود که طرف مقابل حسابی شاکی شده و خونش به جوش آمده است.
برای آگاهی از موارد بیشتر پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را مطالعه کنید.

وقتی فردی در حال حسابوکتاب است، با صدای بلند شروع به شمارش رندم اعداد کنید.

در نوشتهها، پیامها و ایمیلهای خود از نشانهها و نقطه گذاریها استفاده نکنید.

در پاسخ به نوشتههای بلند فقط یک کلمه «Ok» یا «باشه» بنویسید.

خیلی آهسته راه بروید.

وقتی کسی در حال تماشای تلویزیون است، شروع کنید به کشیدن جاروبرقی.

با صدای بچهگانه حرف بزنید.

تا میتوانید از واژه «مثلا» در جملههای خود استفاده کنید.

با صدای بلند غذا بخورید.

در مکانهای عمومی با صدای بلند با تلفن همراه خود صحبت کنید.

در وسایل نقلیه عمومی، کیف خود را روی صندلی خالی بگذارید تا مبادا فردی روی آن بنشیند.

هنگامی که فردی در اتاق یا دستشویی است، چراغ را خاموش کنید.

مداد یا خودکار دوست خود را قرض گرفته و شروع به جویدن انتهای آن کنید تا حسابی دفرمه شده و از ریخت بیفتد.

نوشیدنیهای خود را هُرت بکشید.

تا میتوانید ایمیل یا پیغامهای گروهی ارسال کنید.