// ۱۳ آبان ۹۸ ، ۱۰:۴۷

امروز (۱۲ آبان) گروه اسنپ و شرکت آسان پرداخت (آپ) با برگزاری نشست خبری مشترک از یک «کیف پول دیجیتال یکپارچه» رونمایی کردند. مدیرعامل اسنپ در این نشست خبری گفت برای تسهیل خدمت‌رسانی به کاربران اسنپ، بر اساس یک سرمایه‌گذاری مشترک با آسان‌پرداخت، این کیف پول توسعه پیدا کرده و به زودی در اختیار همه کاربران اسنپ قرار می‌گیرد.

این کیف پول دیجیتالی، حاصل اولین سرمایه‌گذاری مشترک گروه اسنپ و آسان پرداخت است. «حامد منصوری»، مدیرعامل آسان پرداخت اعلام کرد یک سال پیش شرکت مشترکی بین آپ و اسنپ موسوم به «آسان ساز» تشکیل شد که این کیف پول، محصول همین شرکت است.

در مرحله اول این کیف پول در اختیار کاربران تاکسی اینترنتی «اسنپ» و پلتفرم سفارش غذای «اسنپ فود» خواهد بود و کاربران این دو پلتفرم می‌توانند هزینه خدمات را در اپلیکیشن اسنپ و آپ پرداخت کنند. «ژوبین علاقبند»، مدیرعامل اسنپ دلیل اصلی همکاری با آپ را یافتن «مناسب‌ترین راهکار پرداخت» عنوان کرد و گفت با راه‌اندازی کیف پول دیجیتال کاربران می‌توانند با استفاده از یک کیف پول یکپارچه، تمامی پرداخت‌های روزانه خود را مدیریت کنند. او در همین رابطه گفت:

 

«اسنپ به دنبال آن بود تا با همکاری با آپ، بهترین و مناسب‌ترین روش پرداخت را پیدا کند که هدف اصلی‌اش تسهیل استفاده‌ی کاربران از سرویس‌های اسنپ است. بیشتر از ۳۰ سرویس روی آپ ارائه می‌شود و زمانی که کیف پول شارژ شود، از داخل اپلیکیشن اسنپ هم به آن دسترسی وجود دارد. همین مسئله باعث می‌شود تا نیاز نباشد کاربر به شکل جداگانه کیف پول اسنپ را شارژ کند.»

«حامد منصوری»، مدیرعامل آسان‌پرداخت هم در این رویداد خبری اعلام کرد که کیف پول دیجیتال با تسهیل روش‌های پرداخت، تجربه بهتری را برای کاربران رقم می‌زند.

همچنین در این نشست اعلام شد کیف پول آپ به طور مستقیم به حساب بانکی مشتریان متصل می‌شود تا بتوانند پرداخت‌های خود را به شکل مستقیم انجام دهند. بنابراین می‌توان کیف پول دیجیتال را به حساب بانکی‌ متصل کرد و آن را به میزان سقف مشخص شده شارژ کرد. در نتیجه با کیف پول مشترک آپ و اسنپ، مدیریت هزینه‌های ماهانه به طور آسان و دقیق برای کاربران امکان‌پذیر می‌شود.

مدیرعامل اسنپ همچنین گفت که در آینده این کیف پول به تمام سرویس‌های اسنپ متصل خواهد شد و قرار است تجربه‌ی کامل‌تری را نیز در آینده ارائه دهد: «در آینده پرداخت مستقیم برای کاربران اسنپ فعال می‌شود تا بتوانند به محض تمام شدن سفر از ماشین پیاده شوند و هزینه به صورت خودکار از کیف‌پول آن‌ها کسر شود.»

در این میان او اعلام کرد که یک چهارم پرداخت‌های مسافران در اسنپ، اعتباری است اما در آینده، قرار است با همکاری آپ کد QR در اختیار رانندگان قرار گیرد که مسافران با اسکن آن، مبلغ را پرداخت کنند. مدیرعامل آپ در همین رابطه توضیح داد: «بحث QR قرار است جایگزین پرداخت نقدی شود. در QR ساز و کاری را ترتیب داده‌ایم تا راننده‌ای که در بانک حساب دارد، بتواند آنی مبلغ را دریافت کند.»

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.