// ۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۰:۲۰

شاید باورتان نشود ولی واقعا سایز کف پای شما بیان گر خیلی مسائل است. اکثر خانم ها بخاطر سایز کفش شان همیشه خجالت می کشند که یا خیلی کوچک است یا خیلی بزرگ. ولی در این مقاله قصد ما این است که بگوییم سایز کفش واقعا بیانگر چه مساله ایست. شاید اگر روانشناسی سایز پا را بدانید بهتر با آن کنار بیایید. سایز کف پای شما درباره‌تان چه می‌گوید؟

سایز ۳۷- ۳۸

اگر سایز کفش شما ۳۸ یا کمتر است شما انسانی بسیار خاص هستید، البته در اکثر موارد. همیشه برای خودتان خط قرمز هایی دارید و حواستان به ریزترین جزییات مثل مقدار شیری که با قهوه تان ترکیب می کنید و یا انتخاب بهترین رنگ برای ناخنتان در لحظه دقت می کنید. برخی شما رو سخت می نامند ولی شما واقعا به قانون ها پایبند هستید.

سایز ۳۹- ۴۰

همیشه با امنیت دست و پنجه نرم می کنید و به دنبال وضعیتی پایدار هستید. این شاید به خاطر کمبود آگاهی از محیط پیرامونتان باشد. شاید مقدار زیادی با آن کسی که در آیینه می بینید تفاوت دارید، باید کمی با خودتان مهربان تر باشید و اعتماد به نفستان را بیشتر کنید.

سایز ۴۱- ۴۲

اگر بین ۴۱ یا ۴۲ می پوشید شما فردی هستید که زیاد دچار سردرگمی و یا سو تفاهم با دیگران می شوید. بیشتر مواقع به شما می گویند که تو متعلق به سرزمین دیگری هستی و برایتان عجیب است. بیشتر با بزرگتر از خودتان خو می گیرید و با اینکه خوب است اما می تواند کمی شما را آدم به دور کند.

سایز بالای ۴۲

اگر در این دسته هستید شما لیدر به دنیا آمده اید. در برنامه ریزی با دوستان، کار در پروژه های گروهی یا آشپزی تک نفره مهارت دارید و همیشه در حال رهبری هستید. نه تنها بهترین کار را در موقعیت خودش انجام می دهید بلکه به بهترین شکل ممکن هم آنرا انجام می دهید. افرادی که با آن ها تعامل دارید عاشق تیپ و رهبری شما هستند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.