// ۰۸ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۴۰

این سرویسِ چاقویِ آشپزخانه در رنگ های مختلف، تولید یکی از بِرَند های خارجی در بازار ایران است که متاسّفانه چندی است غیر مسئولانه و غیر کارشناسی در بازار ما عرضه می شود و به شکلی ترویج آدمکُشی و به تعبیر دیگر، عادی و روزمره جلوه دادنِ فرو کردن کاردِ آشپزخانه در قلب، سَر، شکم و دیگر اعضای بدن انسان در خانه است و به طور کل ساختار آن از هر حیث که فکر کنیم مورد تأیید و صلاحِ عقل و منطق نیست.با مجله تفریحی چفچفک همراه باشید.

شاید برخی به سادگی و به راحتی از کنار این موضوع بگذرند ولی بهتر است، چند لحظه ای روی این مسأله به طور جدّی تامّل کرده که آیا طرّاحی، فروش و خرید این کالا، انسانیّت و خیلی از اصول اخلاقی و فرهنگی ما را زیر سؤال نمی برد؟

طرّاحی این کالا نه تنها کار جالب و خلاقانه ای نیست بلکه بیانگرِ «ذهن بیمارِ» طرّاح اوّلیّه آن در خارج از کشور و از سوی دیگر «کج سَلیقگی» وارد کننده و عرضه کننده های آن در بازارهای لوازم خانگی ایران محسوب می شود.

چه قدر خوب و پسندیده بود، مسئولان امر در کشوری که پیشینه کهن فرهنگی و تاریخی دارد به این مسائل توجّه و اهتمام ویژه ای داشتند، زیرا ترویج خشونت در این قالب هایِ غیر اخلاقی و ناسالمِ این چنینی، برازنده و شایسته جامعه و فرهنگ پُر مایه ایرانی ـ اسلامی ما نیست.

تابناک باتو : سایت سرگرمی چفچفک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. بهار
    بهار | ۱۰ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۳۱ | لینک
    من تقریبا ده سال پیش این سرویس رو دیدم ولی دقت نکرده بودم.
    :(