// ۲۷ مهر ۹۶ ، ۲۱:۱۲
(تصاویر) کسب و کار با نبرد مرگبار سگ و گراز!

در منطقه "مجالایا" در غرب جزیره "جاوا" در اندونزی سگ‌های شکاری برای نبرد با گرازهای وحشی آموزش می بینند و در روز مسابقه در میدانی که دورتادور آن را حصاری از بامبو فراگرفته به مصاف خونینی می‌روند. سابقه این مسابقه سنتی به 60 سال پیش باز می گردد؛ زمانیکه کشاورزان محلی سگ ها را برای محافظت زمین‌های خود از حملات گرازها آموزش می‌دادند. با این حال امروز ماجرا به کلی تغییر کرده و تربیت سگ‌ها و نبرد با گراز به یک کسب و کار مبدل شده است.
در روز نبرد تماشاچیان بسیاری بالای گودال 15 تا 30 متری که با ساقه های بامبو محصور شده جمع می شوند و بر سر برد و باخت سگ ها شرط بندی می کنند. هر شرکت کننده باید برای ورود سگش به مسابقه مبلغی بین 15 تا 150 دلار پرداخت کند که بسته به قد و اندازه سگ تغییر می کند. گروه برگزار کننده نیز بررسی می کند که پس از هر نبرد آیا گراز توان شرکت در یک رقابت دیگر را دارد یا نه؛ در صورتی جراحات وارده به گراز بیش از حد باشد او را کشته و گوشتش را به فروش می رسانند.
فعالان حقوق حیوانات در اندونزی به شدت این رقابت را تقبیح کرده و آن را جنایت علیه حیوانات عنوان می کنند. آنها امیدوارند دولت به این موضوع ورود کند و جلوی آن را بگیرد.  
"ماریونس گچیانو" یکی از همین فعالین می گوید: بارها تلاش کردیم جلوی این مسابقه را بگیریم اما هنوز موفق نشده ایم و همچنان سگ ها و گرازهای بسیاری در این نبرد جان خود را از دست می دهند.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.