// ۲۶ آذر ۹۶ ، ۱۱:۰۸

دلم تنگ می شود

گاهی برای یک دوستت دارم ساده

دو فنجان قهوه ی داغ

سه روز تعطیلی در زمستان

چهار خنده ی بلند

و پنج انگشت دوست داشتنی که لابلای انگشتانم جای گیرد

 

عکس نوشته زمستانی عاشقانه برای پروفایل

 

زمستان که بیاید

اوضاع بهتر مى‌ شود

کسی به دو عاشق که از سرما

یکدیگر را بغل کرده‌ اند

کاری ندارد …

 

عکس نوشته پروفایل عاشقانه غمگین برای زمستان

 

باغ  در زمستان خاکستری رنگ است

اما

گندم زیر برف، سبز خواهد شد

و من میدانم زیر برفهای یخ زده رویش زیباتر است

 

عکس نوشته دخترانه زمستانی

 

تا ابد، داغ تو در سینه ی من می ماند

یک جهان غصه و یک عمر سخن می ماند

هر چه هم خوب شود، زخم که کاری باشد

باز آثاری از آن زخم به تن می ماند

 

دست کم هیچ مگیر این چمن کوچک را

در زمستان همه خشک اند و چمن می ماند

 

در کنار تو غریبی، سخنی بیهوده ست

با تو هرجای جهان مثل وطن می ماند

رفتی و عکس تو در قاب دلم جا مانده ست

تا ابد، داغ تو در سینه ی من می ماند

 

عکس پروفایل زمستانی زیبا

 

  یادمان باشد

با آمدن زمستان، اجاق خاطره ها را روشن بگذاریم

تا دچار سردی فاصله ها نشویم

 

عکس نوشته زمستانی دخترانه برای پروفایل + متن

 

  زمستان است و میل های بافتنی می خواهند نبودنت را ببافند

مشتاقانه

رج به رج

و من چه کودکانه دلخوشم

شال گردنی باشم تا حواسم گرم آمدنت باشند

 

عکس و متن زمستان عاشقانه و غمگین پروفایل

 

  زمستان بود و بی تابی

دلم جایی فدایی شد

نفس در سینه خشکش زد

دلم با تو ” هوایی ” شد

 

عکس و متن زمستان عاشقانه دختر و پسر

 

 من عاشق زمستانم

عاشق این که ببینمت در زمستان آرام راه میروی که

روی برفها زمین نخوری …

گونه هایت از سرما سرخ شده

شال گردن را محکم دور گردنت پیچاندی

دستهایت در جیبت مچاله شده

معصومانه به زمین خیره شده ای

چقدر دوست داشتنی شده ای …

حرفم را پس می گیرم من عاشق زمستان نیستم

عاشق تو ام

 

عکس نوشته این زمستونم به یاد تو می مونم برای پروفایل

 

هوا دلگیر است …

حالا فکرش را بکن، زمستان هم هست

غروب جمعه هم هست

هوا پر از باران هم هست

و

تو نیستی …!!

 

عکس نوشته زمستانی برای پروفایل دخترانه

 

 باز هم در هوای  تو نفس می کشم

سرمای زمستان را با گرمای وجودت عوض می کنم …

 

____________________________________________

 

زمستان بود و …

برف بود و …

سرما بود …

زمستانی که جز خاطراتِ محوِ تو …

دلم گرمِ هیچ ردپایی‌ نبود …

 

عکس نوشته زمستان یعنی

 

زمستان سرد نیست

درد است وقتی دست هایم تنها خودم را به آغوش می کشند !

 

____________________________________________

 

جدایی هایتان را گردن پاییز و زمستان بی زبان نیندازید

آنکه بخواهد بیاید و بماند

زمستان را هم فصل آمدن میکند …

 

عکس نوشته زمستان دخترونه

 

چه سرد است این زمستان بی رحم

ای خورشیده من در من طلوع کن

جسم خسته ی مرا که یخ زده است

از گرمای وجودت آب کن …

بیا که این زمستان بی تو

مرا در آغوش مرگ میکشد

 

عکس نوشته زمستان و نبودنت

 

احساس عجیبی به زمستان دارم

برخلقت زیبای تو ایمان دارم

حالابه بغل بگیرم و آبم کن

من روی تنم برف فراوان دارم

 

____________________________________________

 

شاید زمستان

فصل بهتری برای آمدن باشد

بیخود گول ظاهر عاشقانه ی

پاییز را خورده بودیم

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.