// ۲۱ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۵۳

در عکس پروفایل دخترونه عروسکی جدید 2018 سری جدید از عکس پروفایل دخترونه را قرار داده ایم که به تصاویری از عروسک های جذاب و دوست داشتنی دخترونه هست و …

عکس پروفایل دخترونه عروسکی جدید 2018

عکس و تصویر

فکر میکنم آسمان دختر است..!!
چون هر وقت دلش می گیرد
گریه میکند……
اگر مرد بود
موهایش سپید میشد……!!!!

عکس و تصویر

به دیدارم بیا هر شب
در این تنهایی ِ تنها و تاریک ِ خدا مانند 
دلم تنگ است !

شبم را روز کن در زیر سرپوش سیاهیها
دلم تنگ است…

عکس پروفایل دخترونه عروسکی جدید 2017

عکس پروفایل دخترونه عروسکی جدید 2018

* “دل” به “دلدار”

* “سپردن” کار هر

* “دلدار” نیست…!!!

* “من” به “تو”

* “جان” میسپارم…!!!

* “دل” که

* “قابلدار” نیست…!!

عکس پروفایل دخترونه عروسکی جدید 2017

عکس پروفایل دخترونه عروسکی جدید 2018

عبورت چه زیبا بود
وقتی از زندگی ام میگذشتی
من فقط مست دیدنت بودم
کاش میدانستم
تماشای این زیبایی
به چه قیمتی برایم تمام خواهد شد!!

عکس پروفایل دخترونه عروسکی جدید 2017

عکس پروفایل دخترونه عروسکی جدید 2018

پشـت هر دلتنگــــــــــے
یـک بـے معـرفتـھ
کـھ
کلـے از روزهاے خـوب رو فرامـوش کردھ …

عکس و تصویر

در امتداد جاده چشمانم به دورترین نقطه خیره شده
من از نزدیک می ترسم
من از حقیقتی که راز نبودنت را فاش کند واهمه دارم
خیره میشوم به دوردستها
همانند بچه تازه متولد شده ای به سایه ای مبهم از تو قانعم..
جاده چقدر زیباست
چقدر زیبا

عکس و تصویر

آوار چشمانت
فرو ریخته است درد را
بر روی سینه ام
مرا مرهمی
جز همان نگاه تو نیست

عکس و تصویر

برف که می بارد:
تمام قصه های ناگفته افسانه می شود،
حس آسودگی می آورد،
حس بخشیدن و دل پاکی،
حس دوست داشتن تمام ادمها،
حسی شبیه صداقت کودکی شیرین….

عکس و تصویر

عشق 
یعنی که زنی
از هیجان… شعر شود
و…هوایش به سر مرد غزلخوان…بزند

عکس و تصویر

نمی دانی چقدر خسته ام…
در من 
زنی 
تمام راههای رسیدن به تو را
یک نفس دویده است !

عکس و تصویر

شعرهای من
تن پوش تمام قد یک منتظر است
با آمدنت جامه ای نو به ترانه هایم بدوز….

عکس و تصویر

مهربان کہ باشی
روزت زیباست
آسمان رنگ دیگری دارد
روزت رویایی ست
دنیایت عاشقانہ می شود
مهربان باش
مهربانی رسم قشنگ دلهای پاک است

عکس و تصویر

همه را غیر تو ای کاش رها می کردم
کاش یک بار فقط کار بجا می کردم

پیش من بودی و من بودم و تو! می بایست
حق لب های تو را خوب ادا می کردم

در من انگار کسی میل به آغوشت داشت
عقل می گفت حرام است و حیا می کردم

باید از جاده ی زیبای تنت می رفتم
راه را کاش که از چاه سوا می کردم

عطرت افتاد به جانم! تو نمی دانی که
در خیالم چه گذشته است و چه ها می کردم

دست من بود به خونخواهی عشقت بی شک
عقل را یک تنه از ریشه جدا می کردم

کاش پیچک شده بودم به تو می پیچیدم
جایش اما همه ی عمر صفا می کردم

هرچه باریدم و گفتم تو فقط خندیدی
داشتم سفره ی دل پیش تو وا می کردم!

عکس و تصویر

در دلم می آیی و هی بیقرارم می کنی 
نا امیدم من ؛ چرا امیدوارم می کنی ؟

این که میدانی که سهم من نخواهی شد؛چرا
با قرار چشمهایت بیقرارم می کنی ؟

بوسه هایت داغ عشقی بر جبینم میزند 
لاله ی آزاده ام ،تو داغدارم می کنی

با همین تفسیر آیات دوچشمانت مرا 
پیش چشم زاهدان بدعت گذارم میکنی

پادشاه ملک عقلم لیک با فرمان عشق
اختیارم برده و بی اختیارم می کنی

آه، با موج نگاهت مثل دریا دائما 
ابر چشمم بارور تا اشکبارم می کنی

با شراب چشم هایت در خرابات دلم 
عاقبت روزی مرا باده گسارم می کنی

با دلم این روز ها ناسازگار و دشمنم
هی میانجی می شوی و سازگارم میکنی

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. سرباز صفر درجه | ۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۳۲ | لینک
    سلام چقدر رنک وبلاگت بالاست؟ چیکار کردی اینقدر رتبه گرفتی از الکسا؟
    تبلیغ کردی؟
    • | ۱۹ خرداد ۹۷، ۱۹:۳۴
      دوستان زیادی هستن که خیلی خیلی از من جلوتر هستن...اونا نگاه کن نه منو