// ۲۳ بهمن ۹۶ ، ۱۲:۴۸

زندیا

زندیا معمولا از رابطه عاطفی اش حرفی نمی زند زیرا عشق اش کارش است و ترجیح می دهد که در حال حاضر تمرکزش را بر آن بگذارد. به قول او: «اکنون در شرایطی هستم که رابطه عاطفی برای من در اولویت های بعدی زندگی ام قرار دارد. من وقتی برای بیرون رفتن از خانه و آشنا شدن با افراد جدید ندارم و ترجیح می دهم که تفریحاتم را با همان دوستان قدیمی ام داشته باشم. من از مجرد بودن خودم بسیار راضی ام.» 

اپرا وینفری

دوران مجردی از نظر ستاره های هالیوود

این طور به نظر می رسد که اپرا وینفری از دوران مجردی خود کاملا راضی است، زیرا او تا این سن هنوز تن به ازدواج نداده است. او از نصیحت های دیگران در مورد خودش می گوید، این که مدام او را برای تصمیمی که گرفته است سرزنش می کنند. اما اعتقاد او در مورد زندگی مجردی این است: « یک زن با رابطه عاطفی اش تعریف نمی شود. من از تصمیمی که گرفته ام هیچگاه پشیمان نمی شوم زیرا تنهایی ام را دوست دارم. من در حال حاضر مردی را دوست دارم اما این دلیل نمی شود که رابطه ام را با او رسمی کنم. او در زندگی من هست، مانند خیلی چیزهای دیگر و من هیچ کمبودی در زندگی ام احساس نمی کنم تا وادارم کند که شرایط کنونی ام را تغییر دهم.»

رشیدا جونز

دوران مجردی از نظر ستاره های هالیوود

رشیدا جونز از این که جامعه به یک زن مجرد نگاه بدی دارد، شکایت می کند. او می گوید: «حتی اگر ما هم دوست داشته باشیم که تنها زندگی کنیم، دیگران نمی گذارند. من در دوران کودکی آرزو داشتم که مردی با یک اسب سفید بیاید و مرا نجات دهد. اما امروزه این نگاه برایم خنده دار است. واقعا از چه چیزی مرا نجات دهد؟ من زندگی فوق العاده ای دارم! از این که شوهر یا فرزندی ندارم، اصلا پشیمان نیستم و برخلاف بسیاری از افراد دیگر، احساس بازنده بودن نمی کنم.»

ساندرا بولاک

دوران مجردی از نظر ستاره های هالیوود

ساندرا بولاک برای داشتن یک زندگی ایده آل، به هیچ کسی جز خودش نیازی ندارد. او در مصاحبه ای گفت: «اگر ما در رابطه ای سالم باشیم که خب، فوق العاده است! اما من فکر می کنم که در تنهایی چیزی را از دست نداده ام. شاید یک روزی من هم تن به ازدواج بدهم اما اگر این اتفاق نیافتد، باز هم کارهای زیادی برای انجام دادن دارم.»

کلویی کارداشیان

دوران مجردی از نظر ستاره های هالیوود

کلویی کارداشیان معتقد است: «همه ما به تنهایی احتیاج داریم. در واقع در این دوران است که می توانیم روی خودمان تمرکز کنیم. به نظرم زمانی که ما از یک رابطه عاطفی بیرون آمدیم، باید به خودمان زمان دهیم. به سرعت وارد رابطه دیگرش شدن اشتباه است. ما در تنهایی خود می توانیم دردهایمان را تسکین دهیم، می توانیم بفهمیم که چه اشتباهاتی داشته ایم و چگونه باید آنها را برطرف کنیم.»

درو بریمور

دوران مجردی از نظر ستاره های هالیوود

درو بریمور قبل از این که عاشق کسی شود، عاشق خودش است. به نظر او: «یک رابطه عاطفی در اولویت دوم زندگی من است. من سالهای زیادی را در تلاش برای عاشقی کردن، دوست داشته شدن و درک یک رابطه عاشقانه گذراندم اما در سالهای اخیر فهمیدم که زندگی این نیست. من دیگر فقط نقش یک مادر را ندارم، من فقط یک معشوقه نیستم بلکه زاویه دید دیگری نسبت به خودم پیدا کرده ام که در روحیه ام تاثیر بسزایی گذاشته است.»

جنیفر لوپز

دوران مجردی از نظر ستاره های هالیوود

جنیفر لوپز درک کرده که آنچه ما در وجود دیگران می گردیم، به طور شگفت آوری در درون خودمان وجود دارد. «من همیشه به دنبال یک شاهزاده در زندگی ام بوده ام اما اکنون می دانم که از تمام آنها قوی ترم. در واقع آن کسی که ناجی من است، تنها خود منم.»

امیلیا کلارک

دوران مجردی از نظر ستاره های هالیوود

امیلیا کلارک دوست دارد که به جای تقسیم کردن وقت و انرژی اش برای فرد دیگری، آن را صرف خودش کند. او می گوید: «مردم از من می پرسند که اکنون با چه کسی در رابطه ام و زمانی که به آنها می گویم «هیچکس» تعجب می کنند. من در حال حاضر درگیری های زیادی دارم و به نظرم مجرد بودن در این شرایط کاملا طبیعی است.»

جنیفر لورنس

دوران مجردی از نظر ستاره های هالیوود

جنیفر لورنس درک نمی کند که چرا افراد انقدر نسبت به تنهایی دید بدی دارند. او اعتراف می کند: «من آدم تنهایی نیستم، هیچوقت هم نبوده ام. به نظرم تنهایی اصلا ناراحت کننده نیست و من هیچ کمبودی در این شرایط احساس نمی کنم.»

جنیفر آنیستون

دوران مجردی از نظر ستاره های هالیوود

این ستاره خوشحال است که مردم متوجه شده اند هر کسی اختیار زندگی خودش را دارد. یکی دوست دارد ازدواج کند و تشکیل خانواده دهد، در حالی که دیگری تنهایی را ترجیح می دهد. جنیفر می گوید: «زنان فهمیده اند که تنها برای بچه دار شدن، مجبور نیستند تن به ازدواج بدهند. زندگی نسبت به سالهای قبل تغییر کرده و هزاران راه برای یک زندگی شاد مجردی وجود دارد.» 

تیلور سوئیفت

دوران مجردی از نظر ستاره های هالیوود

تیلور سوئیفت از تنهایی هایش نهایت استفاده را می کند. او می گوید: «تنها بودن با تنها شدن فرق دارد. ما در تنهایی هایی که خودمان انتخاب می کنیم می توانیم کارهای زیادی انجام دهیم. به عنوان مثال من زمان هایی که تنها هستم، شمع های عطردار برای خودم روشن می کنم، چراغ ها را خاموش می کنم و آهنگ مورد علاقه ام را می گذارم.. در واقع من از مجردی ام نهایت لذت را می بردم. اگر شما هم تنهایی خود را آنطور که دوست دارید بگذرانید، هیچگاه از آن پشیمان نخواهید بود.»

کیتی پری

دوران مجردی از نظر ستاره های هالیوود

کیتی پری می گوید: «ما برای شاد بودن به دیگران احتیاجی نداریم. ما توانایی های لازم را برای این که اتفاقات خوشی را در زندگی مان رقم بزنیم، داریم. برای داشتن یک پایان خوش، نه یک مرد با اسب سپید، بلکه خودمان کافی هستیم.»

کیکه پلامر

دوران مجردی از نظر ستاره های هالیوود

برای پلامر مجرد بودن فرصتی است تا او به خودش توجه بیشتری نشان دهد. او ترجیح می دهد که به جای دیگری، تمرکزش را بر خودش بگذارد. «به نظر من زندگی مجردی واقعا هیجان انگیز است. می دانید چرا؟ زیرا شما تازه در این شرایط خودتان را می شناسید، تازه می فهمید به جای این که تمام انرژی تان را روی رابطه عاطفی تان بگذارید، باید خودتان را دوست داشته باشید.»

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.