// ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۰۳

 همچنان که فورد در حال آماده شدن برای تحویل GT 2017 در اواخر سال جاری است گه‌گاه خبر جدیدی نیز درباره آن منتشر می‌کند.

پدال- می‌دانید که تیراژ تولید این قلدر تازه‌نفس ۲۵۰ دستگاه در سال بوده و هرکدام حداقل ۴۰۰ هزار دلار قیمت دارد. تاکنون بیش از ۶ هزار سفارش برای دو سال نخستِ تولید به دست کمپانی رسیده که بسیار بیشتر از سقف ۵۰۰ دستگاه است! مقامات مربوط گفته‌اند که اواخر هین ماه به مشتریان تأیید شده اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,فورد

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,فورد

 فورد GT

GT جدید با ۸ رنگ بدنه در دسترس خواهد بود. این رنگ‌ها شامل موارد مقابل است: آبی مایع (همان رنگی که در نمونه حضوریافته در نمایشگاه ۲۰۱۵ آمریکای شمالی دیده شد)، بعضی از رنگ‌های موجود در نمونه‌های به نمایش درآمده در نمایشگاه‌های مختلف، مجموعه سفید، قرمز، زرد، مشکی، خاکستری، نقره‌ای، مشکی مات و صد البته خطوط مسابقه‌ای اختصاصی. بارب وِیلِن (Barb Whalen) مدیر طراحی، رنگ و مواد کمپانی در این باره گفته: GT اصلاً معمولی نبوده و خودرویی کلاسیک و واقعی است، پس رنگ‌هایش هم اصلاً از انواع رایج نخواهند بود.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,فورد

 فورد GT

بدنه GT از فیبر کربن ساخته شده، ماده‌ای که معمولاً در نقاط مهم و حساس استفاده می‌شود. حتی در پنل تجهیزات کابین هیچ روکشی برایش تعبیه نکرده‌اند تا کاملاً عریان و توی چشم باشد؛ البته سمت شاگرد می‌تواند همرنگ یا متضاد رنگ کالیپرها، خطوط مسابقه‌ای و رنگ بدنه طراحی شود. مالکان خوش‌بخت می‌توانند برای پوشش خارجی بین ۳ نوع رنگ مات، شفاف و سایه‌دار انتخاب کنند که هرکدام گروهی از رنگ‌ها را در بر می‌گیرند. بنا به گفته‌های وِیلِن تلاش شده تا رنگ‌بندی و ترکیب مواد خوبی درنظر گرفته شوند تا هم فضایی پر انرژی در کابین ایجاد گردد و هم کاریزما و روح قدرتمند و غیور آن خدشه‌دار نشود.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,فورد ,فورد GT

 

در قدم بعدی خریداران می‌توانند برای اولین بار کالیپرهای ترمز برمبو را نیز به رنگ بدنه سفارش دهند، البته اگر نمونه استاندارد مشکی با دیسک کربن سرامیک سبک‌وزن راضی‌شان نکند. فورد معتقد است مشتریانش دوست دارند که توجه مردم به کالیپرهای ترمز جلب شود. این کالیپرها نقات بیرونی سامانه ترمزی هستند که از فرمول ۱ اقتباس شده و طراحی آن به‌گونه‌ای تغییریافته که فشردن پدال ترمز، سختی و حس بهتری داشته باشد. جالب است نظر رئیس آمریکای شمالی برمبو، دَن سَندبرگ (Dan Sandberg) را هم در این باره بدانید: فورد GT جدید نقطه اوج سوپرماشین‌های آمریکایی است.

این هیولای نا آرام جرأت خود را با پیروزی در کلاس LM GTE مسابقات ۲۴ ساعته لمانز امسال به رخ همگان کشید. باید منتظر بود و دید در جنگ خیابانی چی می‌کند و چه حرفی برای گفتن دارد.

 

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,فورد ,فورد GT

فورد GT

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.