// ۱۴ آبان ۹۶ ، ۰۹:۳۶

نورگل یشیلچای بازیگر سرشناس ترکیه که در ایران و شهر اصفهان برای بازی در یک فیلمایرانی آماده شده هست نظر خود را درمورد ایران گفت. نورگل یشیلچای در این فیلم نقش زنی را باز میکند که بعد از یک پیشامد توانایی گفتگو کردن را از دست میدهد. او که از دو هفته گذشته در ایران به سرمی‌برد جزئیاتی را درمورد نقش دلارام در فیلم “جن جذاب” بیان کرد.

نظر نورگل یشیلچای درباره سینمای ایران

او با اشاره به این که حضور در این نقش برای او تجربه‌ ای تازه بوده هست, گفت عادت به سرکردن چادر برایم سخت بود, اما به نسبت روزهای اولین هم اکنون خیلی بهتر هستم در این اساس.در این جا همکارانم به من می گویند چادر خیلی به من می آید. خودم هم حس میکنم چادر به من می آید و زیبایی رازها آمیزی میدهد, زیبایی رازها آمیز سینمای کشور ایران همین نیست؟

نظر نورگل یشیلچای درباره سینمای ایران

حضور نورگل یشیلچای در ایران
او و گروه “جن خوشگل” شب‌کار میباشند و او در مورد شرایط کار در اصفهان گفت:”اغلب شب‌ها تا صبح بیدار هستیم و این یادآور سبک کارهای کلاسیک فیلم‌های سینمایی هست.بسیار علاقه‌مند هستم فرصتی به دست بیاورم و شهر اصفهان را بگردم.”او همچین در مورد کار در سینمای کشور ایران گفت: “بازی در نقش یک ایرانی در فیلمی ایرانی کار دشواری هست.اما ایرانی‌ها بسیار مهمان‌نواز میباشند و درک بالایی دارند و تسلط آنان به کار حرفه‌ای‌شان بسیار بالاست.”

 

فیلم “جن خوشگل” نمایش دهنده عشق, حس مادری, تنهایی و رازها زندگی با لحن کمدی سیاه هست.گرد هم آمدن دوستداران یشیل‌چا در اصفهان هر از گاهی موجب بروز مشکلاتی برای ادامه فیلم برداری شده هست.

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.