// ۱۴ مهر ۹۶ ، ۲۰:۱۷

مدل شال گردن برای پاییز و زمستان 96

مدل‌های کلاسیک

مدل شال گردن کلاسیک با طرح قرمز و کریسمسی که از قدیم بین ایرانیان نیز مورد استفاده قرار می‌گرفته است. اگر شما هم انواع کلاسیک را هنوز دارید، این پاییز و زمستان بهترین موقع برای استفاده دوباره از آن‌هاست. رنگ‌های لباس و پالتوی زمستانی تیره را با انواع رنگی و زیبایی شال گردن کلاسیک امتحان کنید و از یک استایل زیبا و جذاب لذت ببرید.

 

مدل شال گردن کلاسیک

 

شال گردن کلاسیک قرمز مشکی

 

مدل شال گردن قرمز کلاسیک

 

شال گردن قرمز چهار خانه

 

شال گردن سیلک با رنگ‌های مختلف

این مدل هم از انواع ترند سال 2017 – 2018 است که اصلا به درد روزهای سرد نمی‌خورد، اما اگر فقط می‌خواهید خوشتیپ و به‌روز باشید، این شال ساتنی و سیلک خیلی برای تکمیل کردن استایلتان مناسب است.

 

شال گردن سیلک سورمه ای

 

شال گردن ساتن خال دار

 

مدل شال پشمی کشمیری

بر عکس مدل‌های قبلی، این مدل مخصوصا برای روزهای سرد و مناطق سردسیری است. دقیقا همان چیزی که در روزهای برفی می‌واند هم گرمتان کند و هم تمام استایل شما را دگرگون نماید.

نگران نباشید اگر هوا هم خیلی سرد نیست، با یک لباس کمتر گرم، این انواع شال را هماهنگ کنید. بستن مرتب یا کمی شل این نوع شال، می‌تواند بسیار جذاب است، اما پیشنهاد می‌کنیم حتما در انتخاب رنگ مناسب با لیاس‌هایتان دقتزیادی به خرج دهید تا تناسب را بین رنگ‌های رعایت کنید، مثلا اگر لباس‌های ساده‌ای به تن دارید، آن را با یک شال رنگی و طرح‌دار و اگر لباس‌ها به اندازه کافی طرح دار و رنگی هستند، مدل ساده را انتخاب کنید تا هماهنگی بیشتری در استایلتان برقرار کنید.

 

شال گردن کشمیری قهوه ای کرمی

 

شال گردن مردانه کشمیری

 

شال گردن زنانه کشمیری

 

شال گردن ساده زنانهشال گردن ساده قهوه ای حنایی مدل کشمیری

 

انواع شال گردن بافت و پشمی خال خال

این مدل برای هر استایلی مناسب است، بستگی به رنگی دارد که انتخاب می‌کنید. رنگ‌های شاد و اسپورت را برای استایل غیر رسمی و رنگ‌های تیره و سادهرا برای استایل رسمی خود به کار ببرید.

 

شال گردن سورمه ای مردانه

 

شال گردن بادمجانی صورتی مردانه

 

شال گردن خالخالی

 

شال گردن ساده مشکی با خالخال سفید

 

شال گردن نخی خالخالی

 

شال گردن بافتن ضخیم

باز هم یک مدل مناسب برای روزهای بسیار سرد. اگر خودتان در بافتن شال گردن مهارت دارید، این مدل را هر طور که دوست دارید و می‌خواهید، ببافید و با هر رنگی که می‌خواهید ست کنید، فقط باید حواستان باشد که نخ  کاموا به اندازه کافی ضخیم و قطور باشد تا یک شال زیبا، ترند و مد روز داشته باشید.

 

شال گردن بافت سفید

 

شال گردن بافت سورمه ای مردانه

 

شال گردن بافت زیبا

 

شال گردن طوسی رنگ بافت

 

شال گردن و کلاه ست زنانه


تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.