// ۱۶ آذر ۹۶ ، ۱۱:۲۰

اتفاقات پیرامون ما گاهی غیر قابل باور می باشد  به گزارش چفچفک یکی از بیمارستان های دهلی نو گواهی فوت نوزادان دوقلو را صادر کرده بود اما اعضای خانواده لحظاتی قبل از دفن متوجه شدند که هر دو نوزاد زنده هستند.در جریان یکی از تاسف بار ترین اشتباهات پزشکینوزادان دوقلوی زنده با مهر تایید و تشخیص مرگشان به خانواده تحویل داده شدند تا دفن شوند .مادر این نوزاد در بیمارستانی به نام مکس سوپر در دهلی نو یک دوقلو را به دنیا آورد که پزشک اعلام کرد نوزاد دختر مرده به دنیا آمده و نوزاد پسر نیز در وضعیت وخیمی به سر می برد.

به گفته ی خانواده ی دوقلوها نوزاد پسر به دلیل تولد زودرس بایستی تحت مراقبت های ویژه قرار می گرفتد و این مسئله هزینه ی بالایی را شامل می شد و از انجایی که پزشکان تشخیص داده بودند نوزادان بایستی 2 ماه تحت مراقبت در بیمارستان بستری باشند تامین هزینه ها نیز سخت تر می شد.

زنده شدن این نوزاد مرده قبل از دفن (عکس)

در نهایت خانواده نوزادان به بیمارستان اعلام کردند که آنها توانایی مالی ندارند و بایستی نوزادان را به بیمارستان دیگری که هزینه های پایین تری دارد منتقل کنند ؛ساعتی بعد از این صحبت ها بیمارستان مرگ نوزاد پسر را نیز اعلام کرد و از خانواده آنها خواست تا برای دفن نوزادان را تحویل بگیرند.

زنده شدن این نوزاد مرده قبل از دفن (عکس)

بعد از تحویل جسد نوزادان به سمت محل دفن در حال حرکت بودند ، نزدیکی محل مورد نظر به یکباره یکی از حاضرین متوجه حرکتی در کیسه های پلی اتیلنی ویژه بیمارستان که نوزادان قرار داشتند شد ، نوزاد پسر هنوز زنده بود و با حرکت این را قبل از دفن به خانواده اش نشان داد . با دیدن این حرکت ضعیف آنها کیسه را باز کرده و متوجه شدند که نوزاد پسر زنده است و او را به سرعت به یکی از بیمارستان های نزدیک رساندند و خوشبختانه نوزاد زنده ماند.ش

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. محمد هستم | ۱۶ آذر ۹۶ ، ۱۱:۲۳ | لینک
    یا خدا
    • | ۱۶ آذر ۹۶، ۱۱:۵۸
      سپاس