// ۰۱ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۲۴
داستان عجیب و دردناک پیرمرد ۸۰ ساله ایرانی که ۶۰ سال از آخرین حمام او می گذرد

داستان عجیب و دردناک پیرمرد ۸۰ ساله ایرانی که ۶۰ سال از آخرین حمام او می گذرد

شاید هر روزه در اخبار اتفاقات و موردهای عجیب و غریبی را ببینید که شما را شگفت زده خواهند کرد اما داستان پیرمردی ۸۲ ساله اهل استان فارس که ۶۰ سال است حمام نرفته از دسته داستان هایی به شمار می آید که علی رغم سادگی موضوع، بغرنج، ناراحت کننده و باور نکردنی به نظر می رسد. از همه ناراحت کننده تر این که وی غذایش را از میان زباله ها تامین کرده و مدفوع حیوانات را دود می کند. وی که کثیف ترین (البته با کمال تاسف به معنای تمیز نبودن) مرد جهان لقب گرفته در روستای دژگاه در شهرستان فراشبند استان فارس زندگی می کند.

وی که عمو حاجی نام دارد در گفتگو با روزنامه ی انگلیسی زبان «تهران تایمز» گفته است که بیش از ۶۰ سال از آخرین حمام وی می گذرد. وی دلیل دوری خود از آب را ترس از مریض شدن عنوان کرده است. حتی یک بار گروهی از مردان روستا سعی کرده بودند برای او حمامی فراهم کنند اما عمو حاجی ترسیده و فرار کرده بود. بدون شک این کار باتوجه به حمام نرفتن این پیرمرد به مدت ۶۰ سال برای این مردان نیز به اندازه ی عمو حاجی سخت بوده است. از آن زمان تاکنون سخن گفتن از حمام برای عمو حاجی دردناک بوده و او را عصبانی می کند.

اما مشکل او تنها با حمام نیست زیرا از هر گونه تماسی با آب تمیز نیز دوری می کند. عموحاجی روزی ۵ لیتر آب تمیز را با استفاده از قوطی حلبی زنگ زده و کثیف خود می نوشد. همچنین او علاقه ای به خوردن غذای سالم ندارد و بخش زیادی از غذایش را غذاهای ته سطل های آشغال تشکیل می دهد. عادت عجیب دیگر وی این است که مدفوع حیوانات را در پیپ بزرگش ریخته و دود می کند. البته نباید فکر کنید که عمو حاجی با چنین شرایط ناسالمی هیچ اهمیتی به سلامت و ظاهر خود نمی دهد. او مرتباً ریش های  بلندش را کوتاه می کند هر چند که برای این کار نیز روش خاص و غیرمعمول خود را دارد.

وی به جای استفاده از تیغ و قیچی ترجیح می دهد موهای خود را روی آتش بسوزاند و برای دیدن خود نیز از یک آینه ماشین استفاده می کند. عمو حاجی در زمینه ی پوشیدن لباس نیز زیاد به خود سخت نمی گیرد و در تمام طول سال تقریباً یک لباس را به تن دارد و تنها در فصل زمستان از یک کلاهخود جنگی برای در امان ماندن سرش از سرما و بارش برف و باران استفاده می نماید. او علاقه ی زیادی نیز به خوابیدن در چهاردیواری ندارد و زمین را خانه ی خود می داند.

عمو حاجی بیشتر سال را در یک حفره ی شبیه قبر گذرانده و زمستان را نیز در چهاردیواری ساده ای که مردم روستا برای وی ساخته اند زندگی می کند. جالب این که برخی معتقدند وی در دوران جوانی شکست عشقی خورده و از آن ببعد به این شرایط دچار شده است اما عمو حاجی در سخنان خود گفته که علیرغم سبک زندگی عجیب و غریب و سن بالایش همچنان به ازدواج فکر می کند و اگر زنی پیدا شده و با شرایط او مشکلی نداشته باشد ازدواج خواهد کرد.

منبع: edgardaily
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۲

  1. ♕αяαмεsн♕ ... | ۰۱ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۳۹ | لینک
    ......................جل الجالب
  2. Alireza z.i | ۰۱ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۵۶ | لینک
    این دیگه خیلی عجیب بود