// ۰۷ آبان ۹۶ ، ۱۰:۰۷

ماشین های توکیو در کشور ژاپن بسیار مشهور میباشند در ادامه می توانید با خودرو های قدرتمند و عجیب سوزوکی ژاپن تالاب را دنبال نمایید .

 فرهنگ خودرو های ژاپنی تعریفی ناب در صنعت خودروسازی دنیا دارد. در کلوپ خودرو های ژاپنی میتوان به GT-R های افسانه‌ای، تیون‌های خوشگل و فوق‌العاده از ابرخودروها و خودرو های فوق‌العاده و کوچک ژاپنی اشاره کرد که اکثر آن ها در شمار خودرو های موثر و ارزشمند قرار میگیرند. به گزارش تالاب در این میان بخش بزرگی از خودرو های موثر و طیف وسیعی از کانسپت‌های فوق‌العاده در شو خودرویی توکیو گرد هم جمع شده‌اند.

 به گزارش گروه خودروی چفچفک ، ژاپنی‌ها در نمایشگاه خودرویی سال 2017 خود در نمایش مفهومی‌های خوشگل و هیجان انگیز سنگ تمام گذاشته و رقابتی ظاهر شده‌اند.

معرفی خودروهای قدرتمند و عجیب سوزوکی ژاپن

سوزوکی با نمایش “ئی- سوروایور” خود خط مشی طراحی و ظاهر SUVهای کوچکش را تا 100 سال آینده تعیین کرده هست.

 به گزارش تالاب بعضی از قسمت‌های ظاهری خودرا از خودرو های جیمنایس و ویتارا قدیمی گرفته و بعضی از مشخصات آن بسیار رشدیافته و به روز هست. همه ی چیز در ماشین برق میزند و اخیر طراحی شده هست. درهای شیشه‌ای، قابلیت محرک تمام چرخ، و چرخ‌هایی با ترکیب آبی روشن نگاهتان رابه این خودروی سوزوکی جلب خواهد کرد.

معرفی خودروهای قدرتمند و عجیب سوزوکی ژاپن

یکی از دیدنی‌ترین‌ بخش‌های این مدل مفهومی فرمان آن هست. اگرچه این جذابیت در تعداد زیادی از خودرو های امروزی دیده می شود، اما سوزوکی فرمان جدیدش را برای یک قرن جلوتر طراحی کرده هست. بنابر این میتوانیم لذت رانندگی با این فرمان را درسال 2117 سنجیدن کنیم.

معرفی خودروهای قدرتمند و عجیب سوزوکی ژاپن

اما این نسخه تنها کانسپت جذاب سوزوکی در نمایشگاه توکیو نیست. “اکس- بی” سوزوکی نیز که با الهام از شکل ظاهری اف-جی کروزر تویوتا ساخته شده نیز در غرفه سوزوکی خوش می‌درخشد. خودرویی که قرار هست بزودی وارد خط ساخت شده و به احتمالا از مطلوب‌های روزگار خواهد شد.

معرفی خودروهای قدرتمند و عجیب سوزوکی ژاپن

به گزارش تالاب از دیگر نظیر‌های اخیر این خودروسازی، یک ون مختص باربری و یک موتورسیکلت هست. سوزوکی امیدوار هست این خودروها در آمریکای شمالی و دیگر بازارهای بزرگ دنیا طرفداران زیادی پیدا کنند.

معرفی خودروهای قدرتمند و عجیب سوزوکی ژاپن

مدلی به نام اسپاشیا نیز از دیگر خودرو های ون شکل سوزوکی در این نمایشگاه میباشند که قابل تمجید ظاهر شده‌اند.

معرفی خودروهای قدرتمند و عجیب سوزوکی ژاپن

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.