// ۰۱ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۰۸
دوستی جالب فیل و زرافه [تماشا کنید]

اگر تصور می کنید که دوستی و محبت فقط مختص انسان هاست، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. حیوانات به ظاهر بی احساس هم در دنیای خود توان مهر ورزیدن دارند و این انتقال حس های خوب نیز فقط به هم نوعانشان محدود نمی گردد.

مصداق بارز این ادعا، دوستی جالب و با نمک یک بچه زرافه با فیل است. این دو حیوان در ظاهر هیچ وجه مشترکی با یکدیگر ندارند؛ «کیکو» یک زرافه گردن دراز با پاهای باریک و بلند است و در مقابل، «لوبویتو» یک فیل گرد و قد کوتاه با دماغی دراز و پاهایی چاق محسوب می گردد.

اما جالب اینجاست که هیچ کدام از این تفاوت های ظاهری مانع دوستی این دو حیوان نشده و آنها فارغ از تمامی این موارد، خیلی شاد و بی خیال در منطقه حفاظت شده ای که محل زندگی شان است، با هم بازی می کنند.

«کیکو» یک زرافه یک ماهه است که پس از کشته شدن والدینش، توسط نگهبان های حیات وحش کنیا نجات پیدا کرده و به پناهگاه حیوانات منتقل گشته است. اما هنوز به اندازه کافی رشد نکرده که بتوان آن را نزد دیگر زرافه های این منطقه فرستاد. به همین خاطر، در حال حاضر محل نگهداری وی در کنار یک بچه فیل سه ماهه موسوم به «لوبویتو» است که او نیز همانند کیکو، پدر و مادر خود را از دست داده.

این دو حیوان کوچک به قدری جالب با یکدیگر بازی می کنند که می توان گفت تمام قواعد حیات وحش را زیر سوال برده اند و گویا دنیا به یک صلح جامع رسیده و دوستی در آن حرف اول را می زند.

برای تماشای رابطه زیبای حیوانات یاد شده پیشنهاد می کنیم ویدئوی زیر را تماشا نمایید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.