// ۲۷ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۲۵

طول عمر فرهای مویتان را طولانی کنید

لطفا باور کنید: نیازی نیست که هرروز موهایتان را بشوئید. به‌جای آن، با یک ترمیم کننده فر مو، دوباره مدل و استایلتان را احیا کنید تا طوری به نظر برسید که انگار تازه موهایتان را شامپو و آرایش کرده اید.

 

اسپری ترمیم کننده فرمو

برند Macadamia Professional و ماده ترمیم کننده، درمانی و تمیزکننده Kevin Murphy برای مراقبت هفتگی از موهایتان مناسب می‌باشد.

موهایتان با انجام پروتئین درمانی، تجربه‌های زیادی را پیش رو خواهند داشت.  کمی به موهایتان عشق بورزید. این کار موهایتان را قوی و صاف می کند.

نه؛ موهایتان را تحت حرارت قرار ندهید

درهمان حالی که فرهای موی شما شروع به رشد کردن می‌کنند، شما وسوسه می‌شوید تا با استفاده از ابزاری داغ، آنها را رام کنید. ولی این کار را نکنید! بگردید و ببینید که چطور می‌توانید بدون استفاده از اتوی فرکننده مو، حالتی فنری و حجیم به موهایتان بدهید. 

 در ابتدا قسمتی از موهای خشکتان را جدا کرده و ازیک فوم برای پیچیدن مو استفاده کنید. موهایتان را دور یک بیگودی فر کننده بپیچید. 

 سپس بخش بالای بیگودی را به شکل یک عصای شکلاتی تا کنید تا در جایش ثابت و فیکس شود.

 سپس سرتان را با یک کلاه ازجنس ساتن بپوشانید و بگذارید تا فر موهایتان در طول شب، فرم بگیرند.

 نهایتا، بیگودی‌ها را باز کنید و موهای بیگودی پیچیده شده را باب میل خودتان، از هم جدا کنید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.