// ۰۱ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۵۳

ترفندهای مد برای پنهان کردن شکم

چربی اضافی شکم مشکل بزرگ بسیاری از زنان است. در این مقاله، ما به چند نکته و ترفند برای پنهان کردن شکم اشاره خواهیم کرد. آیا تا به حال در موقعیتی قرار گرفته‌اید که در جمع مجبور شده باشید شکم خود را پنهان کنید؟

 

چرا که احساس کرده‌اید لباس شما، شکم شما را چاق تر نشان می‌دهد؟ بهتر نیست که راحت باشید ؟ به چند نکته‌ای که در پائین ذکر شده است توجه کنید تا ویژگی‌های زیبای بدن خود را نمایان کنید و توجه دیگران به جای شکم خود، به آن ویژگی ها جلب کنید. 

1. لباس‌هایی که قسمت شکم آنها تنگ است نپوشید. همان‌طور که در ابتدا گفته شد، بهتر است توجه دیگران به قسمت‌هایی از بدن شما که دارای تناسب است جلب شود و اگر شکم چاقی دارید باید توجه دیگران را از آن دور کنید، در نتیجه پوشیدن این‌گونه لباس‌ها، شکم شما را بیشتر نمایان می‌کند.

2. از کمربند استفاده نکنید، چون آنها شکم شما را چاق تر می‌کنند. به جای کمربند، گردن‌بند به گردن‌تان بیاندازید تا توجه را به خود جلب کند. همچنین پوشیدن پیراهن‌هایی که در قسمت شانه و سینه دارای طرح باشند، پیشنهاد می شود. 

3. لباسی بپوشید که در قسمت شکم دارای طرح هایی با پارچه است. حاشیه های چین دار نیز برای این کار گزینه بسیار مناسبی است. 

4. لباس هایی با رنگ های تیره بپوشید. منظور از رنگ تیره، تنها رنگ مشکی نیست، بلکه از انواع دیگر رنگ‌ها در طیف تیره رنگ می‌توان استفاده کرد. اگر می‌خواهید ا لباس‌های طرح دار بپوشید، مشکلی نیست، اما رنگ آنها نباید براق و یا روشن باشد.

5. پیراهن‌هایی که قد آنها تا پائین زانو است، بسیار مناسب هستند اما اگر این پیراهن ها در قسمت شکم دارای طرح‌هایی با پارچه باشند، برای اندام شما بهتر است. 

6. جوراب شلواری همراه با پیراهن های بلند که قسمت شکم آنها کمی گشاد است بپوشید. 

7. جین فاق کوتاه نپوشید. شلوار جینی بپوشید که قسمت کمر آن تنگ است و شکم را جمع می‌کند.

8. هرگز لباس‌هایی که در قسمت شکم دارای گره هستند و یا بندی دارند که در هنگام بستن گره آنها روی شکم‌تان می‌افتد، نپوشید. این گره‌ها باعث می‌شوند شکم شما حتی تا چند برابر چاق‌تر به نظر بیایند و توجه زیادی را به قسمت شکم شما جلب می‌کند. 

9. پوشیدن کت بلند برای مخفی کردن شکم‌تان مناسب است، مخصوصا کت‌هایی که دارای خطوط عمودی هستند. این‌گونه لباس‌ها هم اندام شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند و هم توجه دیگران را به شکم شما جلب نمی‌کند. 

10. یکی دیگر از راه‌ها، استفاده از گن‌های لاغری است که با پوشیدن آنها در زیر لباس‌تان، سایز شکم شما کم می‌شود و می‌توانید لباس مورد علاقه خود را روی آن بپوشید. 

این راه‌ها برای پنهان کردن شکم شما مناسب هستند و در هنگام رفتن به مهمانی می‌توانید از این ترفندهای سریع استفاده کنید. اگرچه بهترین راه این است که به جای مخفی کردن شکم، با ورزش و رژیم غذایی مناسب و صرف زمان لازم، سایز خود را کم کنید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.