// ۱۴ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۰۴

زک افران:حتما چهره زک افران در فیلم «موزیکال دبیرستان» را به یاد دارید؟ از آن زمان سالها می گذرد و زک افران نیز دیگر آن چهره کودکانه خود را ندارد. اما این تنها تغییر چهره او نیست. در واقع او تغییرات دیگری نیز به چهره خود داده است، به عنوان مثال فاصله دندان هایش را از میان برده و بینی اش را نیز عمل کرده است. اگر چه این تغییرات بسیار نامحسوس است اما با کمی دقت به عکس های قدیمی تر او، تفاوت را به خوبی احساس خواهید کرد.

 عمل های زیبایی میان مردان هالیوودی


 

رایان گاسلینگ

 

 عمل های زیبایی میان مردان هالیوودی

 

رایان گاسلینگ سابقه زیادی در بازیگری دارد. او در سریال «باشگاه میکی‌ماوس» نقش یک کودک را در کنار ستاره های دیگری مانند جاستین تیمبرلیک، کریستینا آگیلرا و بریتنی اسپیرز بازی می کرد. همانطور که او در کودکی جذاب بوده، حال نیز جزو خوش تیپ ترین مردان هالیوودی محسوب می شود. اما چهره او از آن زمان تاکنون تغییراتی کرده که با مقایسه عکس هایش کاملا قابل تشخیص است. بله! او عمل زیبایی بینی انجام داده است. همانطور که پیداست بینی او در ابتدای فعالیت اش بسیار بزرگ تر از زمان حال بود.

 


 

رابرت پتینسون

 

عمل های زیبایی میان مردان هالیوودی 

 

حتما نقش سدریک دیگوری رابرت پتینسون را در «هری پاتر و جام آتش» به یاد دارید؟ او آنقدر در آن فیلم درخشید که برخی معتقدند بازی او در «گرگ و میش» مدیون حضورش در هری پاتر بوده ‌است. رابرت پتینسون در طول این سالها تغییرات زیادی کرده است که ناشی از بالا رفتن سن او می باشد اما او زمانی که تصمیم گرفت در دنیای مادلینگ نیز فعالیت کند(که البته خیلی هم موفقیت آمیز نبود)، تن به عمل جراحی بینی داد. با این وجود او بدون عمل زیبایی هم همچنان جذاب بوده است.

 


 

اشتون کوچر

 

 عمل های زیبایی میان مردان هالیوودی

 

شاید خود اشتون کوچر هم انکار کند اما بینی او از زمانی که مجموعه «That 70s Show» را بازی کرد تا به حال بسیار کوچک تر شده است. نمی دانیم که چرا او از این عمل خود سر باز می زند؟ مگر عمل زیبایی بینی گناه است؟ حتی یکی از دکتران به نام آمریکا نیز تایید کرده که بینی او باریک تر از قبل شده است. شاید هم طبق حرف های خود اشتون کوچر بینی اش یک شبه و بدون هیچ عملی کوچک تر شده است!

 


 

پاتریک دمپسی

 

عمل های زیبایی میان مردان هالیوودی 

 

با نگاهی ساده به عکس قدیمی پاتریک دمپسی شما نیز به سادگی خواهید فهمید که بینی او چه تغییری کرده است. آشکار است که او عمل زیبایی بینی داشته اما سعی کرده طوری باشد که طبیعی به نظر برسد، به همین دلیل تنها خواسته که آن را باریک تر کند. بسیاری از ستاره ها فکر می کنند که هر چه بینی شان باریک تر و کوچک تر باشد بهتر است اما کار درست را پاتریک دمپسی کرد. آفرین به تو پاتریک!

 


 

جیک جیلنهال

 

عمل های زیبایی میان مردان هالیوودی 

 

جیک جیلنهال از جهاتی مانند رایان گاسلینگ است. او نه تنها کار بازیگری را از زمان کودکی آغاز کرد بلکه برای جذاب تر شدن تن به عمل زیبایی بینی داد. البته عمل بینی او آشکار نیست، تنها اگر به نوک بینی او دقت کنید خواهید دید که کمی باریک تر از قبل شده است. اگر چه زمانی که او در فیلم «Donnie Darko» بازی کرد، این تغییر را هیچکس نفهمید اما برای خود او رضایت کامل را به همراه داشت.

 


 

متیو مک کانهی

 

عمل های زیبایی میان مردان هالیوودی 

 

اگر به تصاویر قدیمی متیو مک کانهی نگاهی بیاندازید خواهید دید که هر چه سن او بالاتر رفته، موهایش نیز کمتر شده است. او حتی موهایش را بالا می زد تا کم پشتی موهایش کمتر به چشم آید اما تصاویر اخیر او چیز دیگری را نشان می دهد. اکنون موهایی او پر پشت تر از همیشه شده است. کارشناسان ثابت کرده اند که هیچ چیز نمی تواند موجب رشد مو پس از کچلی شود، جز کاشت مو. بنابراین می توان نتیجه گرفت که متیو مک کانهی موهایش را کاشته که البته بسیار طبیعی این عمل را انجام داده است.

 


 

برد پیت

 

عمل های زیبایی میان مردان هالیوودی 

 

برد پیت یکی از جذاب ترین مردان هالیوودی است. او با گذشت سالها هنوز هم زیبایی خود را از دست نداده و دلیلش هم تا حدودی عمل هایی است که روی صورت اش داشته است. البته او آنقدر این کار را حرفه ای و طبیعی انجام داده که غیر قابل تشخیص است. یکی از عمل هایی که به راحتی می توان آن را مشاهده کرد، اتوپلاستی یا عمل زیبایی گوش اوست که شامل تغییر فرم گوش یا کوچیک کردن آن است.

 


 

سایمون کاول  

 

عمل های زیبایی میان مردان هالیوودی 

 

سایمون کاول دهه ۵۰ سالگی اش را طی می کند و این کاملا غیر طبیعی است که صورت اش هیچ چین و جروکی نداشته باشد. او خود نیز اعتراف کرده که سالی دو بار بوتاکس می زند اما کاملا پیداست که او از سالی ۲ بار بیشتر این کار را می کند. صورت او آنقدر بوتاکس و ژل دارد که تکان نمی خورد. البته طبیعی است، کسی که دست اش را به عمل های زیبایی آلوده سازد، ترک آن دشوار است.

 


 

ویل اسمیت

 

 

 

ویل اسمیت از سالهای قبل تا به حال تغییرات زیادی کرده که یکی از آنها اتوپلاستی یا عمل زیبایی گوش بوده است. با مقایسه تصاویر او با هم خواهید فهمید که گوش های او کوچک تر از قبل شده اند. علاوه بر آن، از آنجا که روی صورت او اثری از چین و چروک و خط خنده نیست، او به بوتاکس و ژل صورت هم متوسل شده است. شاید در این شرایط تکان دادن صورت اش سخت باشد اما نگاه های او همیشه جذاب و گیراست

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. شهر دانلود
    شهر دانلود | ۱۵ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۲۳ | لینک
    جالب بود . کلا همشون ی جا رو عمل کردن