// ۲۰ تیر ۹۷ ، ۲۱:۳۵

عکس پروفایل فانتزی دخترانه + متن های دخترانه

دراین مطلب از سایت تفریحی چفچفک مجموعه ای از عکس پروفایل فانتزی دخترانه و متن های دخترانه را جمع آوری کرده ایم، آورده اند که میان تمام نداشتن ها دوستت دارم / شانس دیدنت را هرروز ندارم ولی دوستت دارم / وقتی دلم هوایت را میکندحق شنیدن صدایت را ندارم ولی دوستت دارم / وقتهایی که روحم درد دارد و میشکند شانه هایت را برای گریستن کم دارم ولی دوستت دارم / آری همه ی وجودمی ولی هیچ جای زندگیم ندارمت / و میان تمام نداشتن ها بازهم با تمام وجودم دوستت دارم …

میگذرد گاهی از غرورش

گاهی از کسیکه سخت دوستش دارد

گاهی خودش را پنهان می‌کند،زیرصدای موسیقی هدفونش

گاهی پشت لبخندهای ساختگی

اما … یک روز ، بعد از یک اتفاق

گریه هایش تا همیشه بند می‌آید و تبدیل میشود به نگاهی سرد

دختر را میگویم

روزی که برای نخستین بار تو را خواهم بوسید یادت باشد کار ناتمامی نداشته باشی

یادت باشد

حرفهای آخرت رابه خودت و همه ی گفته باشی

فکرِ برگشتن به روزهای قبل از بوسیدنم را از سرت بیرون کن

تو

در جاده ای بی بازگشت قدم می‌گذاری

که شباهتی به خیابان های شهر ندارد

با تردید

بی تردید

کم می آوری

زن که باشی : غمت را پنهان میکنی پشت نقاب آرایشت

و با رژ لبی قرمز خنده را برای لبهایت اجباری میکنی

آنوقت هم فکر میکنند نه دردی هست، نه غمی

و تنها نگرانیت، پاک شدن رژ لبت است

زن که باشی مردانه باید غم بخوری

ﺁﺯﺍﺭﻡ می دهی ﺑﻪ ﻋﻤﺪ ﯾﺎ ﻏﯿﺮ ﻋﻤﺪ ﺧﺪﺍﻣﯿﺪﺍﻧﺪ

ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﻧﻤﯽ ﮔﻮﯾﻢ

ﺣﺘﯽ ﺩﯾﮕﺮ ﺭﻧﺠﯿﺪﻥ ﻫﻢ ﺍﺯ ﯾﺎﺩﻡ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ

ﺍﺷﮏ ﻣﯿﺮﯾﺰﻡ

ﺳﮑﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻭ ﺗﻮ ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻣﯿﺪﻫﯽ

ﻧﻔﺮﯾﻨﺖ ﻫﻢ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻢ ﺧﯿﺎﻟﺖ آسان

شکسته ﻫﺎ ﻧﻔﺮﯾﻦ ﻫﻢ بکنند، ﮔﯿﺮﺍ نیست

لعنت، ﺗﻪ ِ ﺩﻝ ﻣﯽ ﺧـﻮﺍﻫﺪ دل شکسته هم ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ سر ﻭ ﺗﻪ ﻧﺪﺍﺭﺩ

راستی خدا دلم هوای دیروز را کرد هوای روزهای کودکی را دلم می‌خواهد

مثل دیروز قاصدکی بردارم آرزوهایم رابه دستش بسپارم تا برای تو بیاورد دلم می خواهد اینبار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی

تان هر چه می خواهید بکشیداین بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو دلم می‌خواهد

می‌شود بازهم کودک شد؟

تو را دوست دارم؛

نه فقط به خاطر آن چه که هستی

بلکه برای انچه که هستم وقتی که با تو هستم

دوستت دارم

به خاطر بخشی از وجودم

که تو با عشق ات پروراندی

بدون تماس، دون حرف، بدون نشانه

تنها با حضورت

با این که بودی،خودت بودی و این معنای راستین عشق است

یک دم از خیال من نمی روی ای عزیز من

دگرچه چه پرسی زحال من

تا هستم من اسیر کوی توام

درآرزوی تو ام

اگر تورا جویم حدیث دل گویم

تو را جویم ای عزیز من

بگو کجایی بدست تو دادم دل پریشانم دگر چه خواهی

دلم غمگین تر از هر شب، دو چشمم باز بی خواب است

ببار ای آسمان امشب، که قلبم باز بی تاب است

نه روز آرامشی در دل، نه شب در چشم من خواب است

برایت شعر میگویم، که امشب شام مهتاب است

من امشب با تو میگویم، همه ی ناگفته هایم را

دمی با تو به سر بردن، خودش آرامشی ناب است

احساست رانفس می کشم

نگاهت رامیخوانم

قلبت رامینوازم

صدایت رامیبوسم

سکوتت رامیشنوم

ازعاشقانه هایت برای خودم لباس میدوزم

دیوانه نیستم

فقط یک جورخاص که کسی بلدنیست عاشقت هستم

هوای قلب من امشب هوای سرد تنهاییست

دل من یاد تو افتاد چقدر جای دلت خالیست

حضورت گر کنارم نیست

نگاهت گر به سویم نیست

ولی جای قدمهایت هنوزم در دلم باقیست

گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی

نفسی برای ماندن درکنار او نخواهی داشت

پس با کسی بمان

که نصف راه رابه سمتت دویده باشد

در چمدان کوچک ات جا بده

یا مثل تکه ای از روشنایی بگذار گلوبندت باشم

من را مثل شعری کوتاه با باغ های میوه و ذره های چرخان نور در دهانت آب کن

تو باید همان پنجره ی بدون قاب باشی

که اصالتش به خورشید میرسد

باور آدمهای ساده را خراب نکن

آدمهای ساده با تو تا ته خط می‌آیند

و اگر بی معرفتی ببینند، قهر نمیکنند

میمیرند

مرگ پروانه را آیا دیده ای ؟

پروانه با یک تلنگر میمیرد

ﺯﻥ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ

ﺟﻮﺭﯼ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﺣﺲ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﻫﯿﭽﮕﺎﻩ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﻭﺩ

ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯽ ﺷﮑﻨﺪ

ﺟﻮﺭﯼ ﻣﯽ ﺭﻭﺩ ﮐﻪ ﺣﺲ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﻫﯿﭽﮕﺎﻩ ﻋﺎﺷﻘﺖ ﻧﺒﻮﺩﻩ

دوست داشتن تو بوی باران می‌ دهد

همان قدر بی مقدمه

همان قدر بی دغدغه

فقط یادت باشد

مثل باران مرا بی واسطه دوست داشته باشی

درد دارد ! وقتی می‌رود

و همه ی می‌گویند : دوستت نداشت

و تو نمیتوانی به همه ی ثابت کنی که هرشب

با عاشقانه هایش خوابت می کرد

هوای قلب من امشب هوای سرد تنهاییست

دل من یاد تو افتاد

چقدر جای دلت خالیست

حضورت گر کنارم نیست.. نگاهت گر به سویم نیست.

ولی جای قدمهایت هنوزم در دلم باقیست

بعضیا فکر میکنن

نمیتونی بری

نمیتونی دل بکنی

اما نمیدونن گاهی باید لبخند زنان

قیدشون رو بزنی واسه همیشه

تـو

مالک تمام احساسـم هستی

تمام عشقـم

تمام احساس ناب دست نخورده ام

که حاضـر نیستم

حتی ذره اب ازآن رابا هیچ کس تقسیـم کنم

با هیچ کس

جزتو

یکی باید باشد

تا بلندی موهایت بر سرت سنگینی نکند

آینه پی ببرد که هست

تورا ورانداز کند

باتمامی لباسهای پشت ویترین، برای او

اسباب خانه نظام گرفته باشند

چای دمش گرم باشد

اصلا می دانی ؟ یکی باید باشد

زیر سرت را بلند کند

درگوشت بخواند

یکی باید برایت شعر بگوید، تا زندگی کنی

هر قدمی که دورتر می شوی انگاردنیا هم تنگتر میشود

تا آنجا که تنها نقطه هائی باقی می‌مانند که انها هم می شوند سهم نوشته هایم

می‌شوند سه نقطه

می‌شوند سکوت

می شوند بغض

می شوند جائی که درست دلتنگی از آنجا آغاز میشود

عکس پروفایل فانتزی دخترانه + متن های دخترونه «خاص ترین عکسها برای پروفایل دختر»

سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز - ParsNaz.com : بخش سرگرمی از مجله اینترنتی چفچفک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...
    👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... | ۲۰ تیر ۹۷ ، ۲۱:۵۷ | لینک
    مث همیشع عاولیع اجی فاطمم:)
    • | ۲۰ تیر ۹۷، ۲۲:۰۷
      ممنون