// ۰۳ آبان ۹۸ ، ۱۷:۱۷
با خوابگاه دخترا بیشتر آشنا بشید + همراه با عکس

اگر دانشجو هستید و مجبورید برای مدت زمان طولانی در شهر دیگری اقامت داشته باشید و به دنبال مکانی با امکانات بسیار مناسب هستید به شما پیشنهاد کنیم که سری به پانسیون دخترانه سعادت بزنید. پانسیون دخترانه سعادت یکی از بهترین پانسیون‌های دخترانه در کلان‌شهر تهران است که از امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌باشد از این‌رو محیطی آرام و لذت‌بخش را برای افرادی که این پانسیون را برای اقامت انتخاب می‌کنند، فراهم می‌کند. در ادامه این مطلب شما را با این پانسیون دخترانه و امکانات فوق‌العاده آن آشنا خواهیم کرد.

 

پانسیون دخترانه سعادت، بهترین پانسیون دخترانه در تهران

همانطور که می‌دانید دانشجویان با مشکلات متعددی در خوابگاه‌ها به ویژه خوابگاه‌های دولتی دست و پنجه نرم می‌کنند از کمبود امکانات گرفته تا تعداد بالای دانشجویان و عدم آرامش و تمرکز برای مطالعه دروس. با وجود اینکه دوران خوابگاه برای تمامی دانشجوها، دوران طلایی و لذت‌بخشی است اما همه آن‌ها به خوبی با مشکلاتی که پشت سر گذاشته‌اند آشنایی دارند. درواقع شهریه خوابگاه‌های دولتی از خوابگاه‌های خصوصی و اقامتگاه‌ها خیلی کمتر است اما تعداد زیادی از دانشجویان در خوابگاه‌های دولتی جای می‌گیرند به گونه‌ای که اکثر خوابگاه‌های دولتی دارای اتاق‌های 6، 8 و 10 نفره هستند.

 

در کنار تراکم بالای دانشجویان در خوابگاه‌های دولتی، امکانات متناسب با این تراکم بالای دانشجویان نیست از این‌رو ممکن است دانشجویان این نوع خوابگاه‌ها کمی اذیت شوند.

 

علاوه‌بر این شرایط مطالعه دروس در خوابگاه‌های دولتی به دلیل ازدیاد دانشجویان فراهم نیست از این‌رو دانشجویان باید در طول فورجه‌ای که برای امتحانات به آن‌ها داده می‌شود دروس خود را مطالعه کنند. دانشجویان شب امتحانی نیز، شب‌های امتحان را در خوابگاه دولتی با کابوس پشت سر می‌گذارند.

 

در مقابل خوابگاه‌های خصوصی قرار دارند که امکانات آن‌ها کمی از امکانات خوابگاه‌های دولتی بهتر است اما طبیعتاً شهریه بیشتری از دانشجویان دریافت می‌کنند. در این نوع از خوابگاه تعداد دانشجویان نیز کمتر از خوابگاه دولتی است اما نمی‌توان گفت که بهترین مکان برای گذراندن دوره دانشجویی هستند.

 

اگر از بحث خوابگاه‌های دولتی و خصوصی بگذریم به اقامتگاه‌ها می‌رسیم. متاسفانه اگر اقامتگاه را برای گذراندن دوران دانشجویی خود انتخاب کنید باید در اتاق خود در کنار افرادی که شاید هم رشته شما نباشند یا اصلا دانشجو نباشند و سن آن‌ها بیشتر از شما باشد زندگی کنید. البته امکانات اقامتگاه نیز به همان اندازه‌ای که امکانات خوابگاه خصوصی مناسب است، خوب می‌باشد.

 

جدا از ماندن در خوابگاه و اقامتگاه، بهترین مکان برای گذراندن دوران دانشجویی پانسیون است. پانسیون‌ها از تراکم جمعیت کمتری برخوردار هستند و متناسب با تک تک دانشجویان از امکانات بی‌نظیری برخوردارند. از این‌رو بهترین محیط با نهایت آرامش و احساس رفاه را برای شما فراهم می‌کنند. یکی از بهترین پانسیون‌های دخترانه کلان‌شهر تهران، پانسیون دخترانه سعادت است که علاوه‌بر داشتن محیطی آرام، ایمن و ارائه امکانات عمومی متناسب با تمامی دانشجویان، امکانات فوق‌العاده دیگری نیز به دانشجویانی که در آن اقامت دارند، ارائه می‌کند و دوران دانشجویی را به یکی از بهترین دوران برای دختران دانشجو تبدیل می‌کند. در ادامه شما را با امکانات بی‌نظیر این پانسیون دخترانه آشنا خواهیم کرد.

 

امکانات پانسیون دخترانه سعادت

اتاق خواب دو تخته

اگر تمایل دارید که دوران دانشجویی خود را در اتاقی که کمترین تعداد جمعیت را دارد پشت سر بگذارید می‌توانید سری به اتاق خواب‌های دو تخته پانسیون دخترانه سعادت بزنید. در اتاق خواب‌های دو تخته این پانسیون، یک تخت دو طبقه به همراه پتو و ملحفه‌های نو، خوشخواب‌‌های طبی و فنری، میز آرایش، کمد آینه‌دار، سیستم تهویه و خوشبوکننده قرار داده شده است.

 

اتاق خواب چهار تخته

در این نوع از اتاق خواب‌های پانسیون دخترانه سعادت، دو عدد تخت دو طبقه به همراه سایر امکاناتی که در اتاق دو تخته نیز قرار دارد، موجود می‌باشد.

 

اتاق خواب میهمان چهار تخته

درصورتی که یکی از آشنایان شما به دیدن شما بیاید می‌تواند در پانسیون دخترانه سعادت در اتاق میهمان که از دو تخت دو طبقه و سایر امکاناتی که به آن‌ها اشاره کردیم برخوردار است، بماند.  

 

اتاق نشیمن

یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های پانسیون دخترانه سعادت، اتاق نشیمن آن است که می‌توانید با دوستان و هم‌اتاقی‌های خود در این اتاق بر روی مبلمانی شیک بنشینید و صحبت کنید و حتی تلویزیون تماشا کنید.

 

آشپزخانه

در آشپزخانه پانسیون سعادت نیز می‌توانید تمامی غذاهای مورد علاقه خود را با امکانات بی‌نظیری که برای شما فراهم شده است بپزید. از امکانات آشپزخانه این پانسیون می‌توان به یخچال، ماشین لباسشویی، میز ناهارخوری، گاز و هود، شیرآلات شیک و جدید، کابینت‌های MDF و ماکروفر اشاره کرد.

 

·        سرویس بهداشتی

از امکانات این بخش نیز می‌توان به سیستم تهویه و خوشبوکننده، سرویس‌های ایرانی و فرنگی و مایع دستشویی اشاره کرد. درضمن نظافت پانسیون به ویژه سرویس بهداشتی هر روز توسط نیروی ثابت انجام می‌شود.

 

دوربین‌های مداربسته

جالب است بدانید که این پانسیون از 32 دوربین مداربسته در تمامی بخش‌ها و محوطه برخوردار است از این‌رو شما دوران دانشجویی خود را در محیطی کاملا ایمن سپری خواهید کرد.

 

سالن VIP

سالن VIP یکی از فوق‌العاده‌ترین بخش‌های پانسیون دخترانه سعادت است که مخصوص ماساژ و آرایش می‌باشد. در این سالن از بهترین امکانات جهت ماساژ استفاده می‌شود و بهترین وسایل آرایشی نیز فراهم شده است.

 

باشگاه ورزشی فوق مجهز

و اما بهترین بخش این پانسیون، باشگاه ورزشی فوق مجهز است. در این بخش بهترین و استانداردترین وسایل و دستگاه‌های ورزشی برای دانشجویان فراهم شده است.

یکی از کلان‌شهرهایی که اکثر دانشجویان، کارمندان و کارآموزان برای ادامه تحصیل و کار به آن مهاجرت می‌کنند و در آن به دنبال خوابگاه، اقامتگاه یا پانسیون مناسب می‌گردند کلان‌شهر تهران است.

 

از این‌رو قصد داریم شما را با یکی از بهترین پانسیون‌های این کلان‌شهر، پانسیون دخترانه سعادت که در منطقه سعادت‌آباد قرار دارد آشنا کنیم. پانسیون دخترانه سعادت‌ از امکانات رفاهی مناسبی شامل: آشپزخانه، فضای نشیمن، اتاق خواب‌های 2 تخته و 4 تخته، اتاق خواب میهمان، کتابخانه، 32 دوربین مداربسته، سالن VIP، باشگاه ورزشی فوق مجهز با امکانات ورزشی فوق‌العاده و سرویس بهداشتی برخوردار است. لازم است اشاره کنیم که آشپزخانه این پانسیون دخترانه از امکاناتی شامل: یخچال، ماشین لباسشویی، میز ناهارخوری، گاز، هود و … برخوردار است که به راحتی می‌توانید در آن آشپزی کرده و غذا میل کنید. در اتاق نشیمن نیز می‌توانید به استراحت بپردازید، تلویزیون تماشا کنید و با استفاده از وسایل ورزشی که در این قسمت قرار گرفته است، ورزش کنید. برای مطالعه نیز می‌توانید از کتابخانه این پانسیون استفاده کنید. آدرس دقیق و راه‌های ارتباطی با این مجوعه به شرح زیر است:

 

آدرس: تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان علی اکبر(۱۲)، بعد از تقاطع اول (بین بهزاد و مجد)، پلاک ۷

شماره‌های تماس: 22068823-(021) – موبایل: 09363371128

منبع : تکناز

 

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.