// ۲۷ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۵۳
چهار قانون در عشق که هرگز نباید روی آن پا گذاشت!

چهار قانون در عشق که هرگز نباید روی آن پا گذاشت!

وقتی عاشق هستید تصور می‌کنید می‌توانید تمام قوانین را با عشق جابه‌جا کنید. اما حقایقی در هر رابطه‌ی عاشقانه‌ای وجود دارد که تغییر آن غیر ممکن است. همراه بنیتا باشید تا این قوانین را باهم مرور کنیم.

چهار قانون در عشق که هرگز نباید روی آن پا گذاشت!

زندگی خیلی آسان‌تر می‌شد اگر یک برگه‌ی تقلب سحرآمیز وجود داشت که در شرایط و موقعیت‌های سخت بهترین جواب را از روی آن می‌خواندیم. اما چنین چیزی وجود ندارد! امروز در بنیتا می‌خواهیم از چهار قانون در عشق و روابط عاطفی صحبت کنیم که نمی‌توان آن‌را نادیده گرفت یا تغییر داد. پس با بنیتا همراه باشید تا این قوانین اجتناب‌ناپذیر را برایتان بازگو کنیم.

 

شما نمی‌توانید کسی را مجبور کنید دوستتان داشته‌ باشد

انسان‌ها اجباری ندارند نسبت به همه علایق دوطرفه داشته باشند. این یک قانون تغییر ناپذیر است. شما نمی‌توانید به دلیل این‌که خودتان کسی را دوست دارید از او همین انتظار را داشته باشید. به این فکر کنید که اگر شرایط برعکس بود و در فضای عشق کسی قرار می‌گرفتید که دوستش نداشتید، چه می‌کردید؟ آیا با او می‌ماندید؟ما باید با احساسات و انتخاب‌های دیگران با احترام برخورد کنیم. در چنین واقعی شما می‌توانید تلاش کنید آدم بهتری شوید، سپس تصمیم را به او واگذار کنید که انتخابتان کند یا نه.

اگر دوستتان داشته باشد احساس خواهید کرد

عشق

هرکس برای نشان دادن علاقه‌اش راه‌هایی دارد. باید متوجه این باشید که اگر شما برای با دیگران فرق دارید باید نشانه‌هایی وجود داشته باشد. برایتان زمان زیادی وقت بگذارد، به شما احترام گذاشته و به احساساتتان اهمیت دهد و ...

مهم نیست چطور، اما باید توجه او را احساس کنید و اگر به شما توجه نمی‌کند، نگاه هوشمندانه‌ای به شرایط انداخته و بهانه‌های واهی را نپذیرید.

برای این‌که کسی را دوست بدارید اول لازم است خودتان را دوست داشته باشید

فراموش نکنید دوست داشتن خودتان با خودخواهی و خودپرستی فرق می‌کند. این کاملا حق شماست که به احساسات و آرزوهای خود احترام بگذارید.برای همین است که شما نباید به منظور خشنود کردن دیگران و خدمت به کسانی که شما را نمی‌فهمند به خودتان خیانت کنید. دوست داشتن خودتان به شما این اجازه را می‌دهد که وجهه‌ی خودتان را حفظ کرده و در هر شرایطی باوقار و در شان خود رفتار کنید.

اگر بدانید چطور خود را دوست بدارید این را به دیگران القا خواهید کرد که چه رفتاری با شما داشته باشند. آن‌ها نیز ناخودآگاه به این موضوع پی برده و به شما احترام خواهند گذاشت. مطمئن باشید شریک زندگی شما نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

سعی نکنید کسی که از عشق شما بیرون آمده را به رابطه بازگردانید

عشق

این اشتباهی است که بسیاری از مردم مرتکب می‌شوند. هرچند پذیرفتن آن دردناک است ولی هیچ‌کس اجباری ندارد که تا همیشه عاشق شما بماند، حتی اگر برایش بچه‌های زیادی آورده یا به خاطرش قصر طلا ساخته باشید! او مختار است اگر عشقش به شما تمام شد برود و ترکتان کند و اگر این را قبول نکنید ضربه‌های به مراتب سخت‌تر و بدتری خواهید خورد.

شاید با این سوال مواجه شوید که در چنین شرایطی بهترین کار چیست؟ به‌جای غرق شدن در داستان قدیمی‌تان، آن‌را تمام کرده و سعی کنید شرایط را تغییردهید و برای خودتان داستان جدیدی بسازید. حتی لازم است تغییر کنید و همان آدم سابق نمانید. اما همه‌ی این‌ها پیشرفت است.

به جای تغییر دادن این ۴ قانون سعی کنید بپذیرید که برخی مسائل اجتناب ناپذیرند و قبول کردن آن‌ بهتر از دست و پا زدن در شرایط نامطلوب است.

در ادامه اگر دوست داشتید می‌توانید سری به مطلب «این هفت راهکار شما را بعد از جدایی نجات می‌دهد» بزنید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.