// ۱۲ مرداد ۰۱ ، ۰۲:۰۰

Fifa 23

بازی FIFA به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‎‎های فوتبالی است که طرفداران بسیاری دارد. این بازی  به صورت سالانه عرضه می‌شود. هم اکنون نسخه 2023 این بازی با نام FIFA 23 شناخته شده است .برای این بازی شما باید اقدام به خرید اکانت قانونی فیفا 23 کنید. این نسخه به شکل چشم‌گیری ارتقا یافته و فوتبال جام جهانی زنان نیز به آن اضافه شده است. اگر می‌خواهید اطلاعاتی درباره خرید اکانت قانونی فیفا 23 کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

بازی فیفا 23

بازی فیفا 23

بازی FIFA 23

نسخه جدید بازی FIFA با نام FIFA 23 تغییرات بسیاری نسبت به نسخه قبلی در آن ایجاد شده است. یکی از بزرگترین تغییرات بازی، نام آن است که دیگر با پسوند FIFA عرضه نمی‌شود و EA SPORTS FC نام دارد. به این معنی که ما در آینده بازی FIFA 24 نخواهیم داشت. البته این تغییرات هیچ ارتباطی به سبک بازی، گیم پلی، تیم‎ها و بازیکنان ندارد و فقط مربوط به نام بازی است. اما طرفداران بازی FIFA انتظار دارند مانند تغییر نام بازی در هر نسخه از بازی FIFA ویژگی های جدیدی را ببینند.

خرید اکانت FIFA 23 برای PS4

شما به راحتی می‌توانید اقدام به خرید اکانت قانونی fifa23 برای کنسول ps4 کنید. این بازی از محبوبیت بسیاری برخوردار است، زیرا تمام تلاش خود را کرده است که سال به سال نسبت به نسخه‌های قبلی خود بهتر شود؛ به همین دلیل به عنوان یکی از پرفروش ترین بازی‎ها است. به این بازی قابلیت Cross Play اضافه شده که یکی از بزرگترین تفاوت‏ها نسبت به نسخه قبلی این بازی است. این قابلیت به این معنی است که کاربران پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه شخصی این امکان را دارند که به طور همزمان باهم بازی کنند. کمپانی سازنده این بازی قول داده است فناوری‌های بازی را ارتقا دهد. همچنین سازندگان بازی از تمام دوربین‌های استادیوم استفاده می‌کنند و از بازیکنان الگو برداری می‌کنند تا حرکاتی واقعی‌تر در طول بازی برای شما نشان داده شود.

خرید اکانت فیفا 23 برای پلی استیشن 5

خرید اکانت فیفا 23 برای پلی استیشن 5

خرید اکانت فیفا 23 برای PS5

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که کنسول PS5 دارید، می‌توانید خرید اکانت قانونی fifa23 برای کنسول ps5 را ثبت کنید. همچنین باید بدانید که تغییرات بازی FIFA 23 فقط مختص به بخش گرافیکی و لایسنس نیست و در سایر بخش‌های بازی مانند Ultimate Team و کریر مود بازی نیز تفاوت‌هایی وجود دارد. کمپانی سازنده بازی قرار داد خود را با پرطرفدارترین تیم‌ها فوتبال حفظ کرده است و بیش از 100 ها تیم و هزاران بازیکن در بازی حضور دارند .عملکرد گرافیکی بازی فیفا 23 بر روی کنسول PS5 خارق العاده است و شما احساس می‌کنید به صورت واقعی فوتبال را تماشا کرده  و از بازی لذت می‌برید.

پیش خرید اکانت قانونی FIFA 23

این امکان برای شما وجود دارد که خرید اکانت قانونی فیفا 23 را پیش خرید کنید. همچنین باید بدانید در صورت پیش خرید اکانت قانونی ، قیمت آن برای شما دیگر قابل تغییر نیست. به این معنی که تا روز عرضه  این بازی در صورتی که قیمت بازی تغییر کند دیگر شما نیازی به پرداخت هزینه بیشتر نخواهید بود. در صورت پیش خرید اکانت بازی شما از مزیت‌هایی برخوردار می‌شوید که شامل  دسترسی به پک‌های بخش آنلاین بازی و دسترسی زودتر به دیتای دانلودی بازی است. برای خرید اکانت قانونی این بازی پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه یانگ سنتر مراجعه و تنها با چند کلیک این بازی را خریداری کنید. همچنین در صورت پیش خرید بازی FIFA 23 این امکان برای شما فراهم می‌شود تا جز اولین کسانی باشید که این بازی را تجربه می‌کند.

گرافیک بازی FIFA23

دراین نسخه از بازی به کیفیت گرافیکی صورت بازیکنان توجه بسیاری شده است. این به عنوان یکی از جذابیت‌های این بازی محسوب می‌شود و از یک نسل جدیدی رونمایی خواهد شد. در این بازی چهره‌ها تا حد امکان واقعی طراحی شده‌اند.

گرافیک جذاب بازی فیفا

گرافیک جذاب بازی فیفا

تصویر کاور بازی FIFA 23

یکی از پرطرفدارترین بخش های مجموعه FIFA تصویر جلد بازی است. که هر ساله طرفداران به بحث و گفت وگو در مورد تصویر جلد بازی FIFA می‌پردازند. بازیکن‌های معروفی مانند لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، کیلیان امباپه و مارکو رویس جز بازیکنانی می‌باشند که روی کاور بازی‎های FIFA حضور داشتند. بر روی کاور بازی معمولا بازیکنانی قرار می‌گیرند که سال ورزشی خوبی را گذرانده باشند و طرفداران بسیاری دارند.

زمان عرضه  بازی FIFA23

EA Vancover اعلام کرده است که این بازی در پاییز امسال به صورت رسمی برای کاربران کلیه پلتفرم‎ها مانند PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/Sو ویندوز عرضه خواهد شد.  EAهمچنین اعلام کرده که با فرا رسیدن جام جهانی فوتبال 2022 مردان در مهر ماه و جام جهانی 2023 زنان در تیر ماه ، بسته‌‎های بروزرسانی ویژه در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت تا حس و حال جام جهانی را در FIFA 23 تجربه کنند.

مودهای موجود در بازی FIFA23

مودهای بازی در این نسخه تغییر بسیاری کرده است. علاوه بر اینکه ضعف نسل قبل را رفع کرده‌اند، گرافیک آن نیز ارتقا زیادی داشته است. حالت Ultimate Team جذابیت اصلی بازی بوده و EA کارهای زیادی برای رفتن به محبوب‌ترین حالت بازی را انجام داده است. در حالت حرفه‌ای Ultimate یک بخش جدید وجود دارد که در این بخش شما می‌توانید تابلوهای تبلیغاتی، ظرفیت استادیوم، پویایی استادیوم و رنگ‌های ورزشگاه را مطابق با سلیقه خود ویرایش کنید. همچنین Pro Clubs یک حالت بازی اجتماعی و سرگرم کننده باقی می‌ماند که ما می‌توانیم اتفاقات جدید را در آن قسمت مشاهده کنیم. در  my club نیز این قابلیت وجود دارد که با بازیکنان خود مصاحبه کنید که بسیار جذاب است.

سخن پایانی

بازی فیفا 23  به عنوان یکی از بهترین بازی‌ها از نظر شبیه سازی، ورزشی  و مسابقه‌ای است به همین دلیل رقبای بسیاری دارد. این بازی جز برترین بازی‌های فوتبالی است که نسبت به نسخه‌های قبلی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد. اگر می خواهید از بازی‌های مختلف  بهره مند شوید پیشنهاد می‌کنیم به سایت یانگ سنتر مراجعه کنید. فروشگاه یانگ سنتر یک فروشگاه با سابقه و معتبر در زمینه ارائه لوازم جانبی، فروش اکانت کنسول‌های مختلف مانند خرید اکانت قانونی فیفا 23 است و خدمات بسیاری را به شما ارائه خواهد داد.

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.