// ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۳۶
برق انداختن زیورآلات و جواهرات به روشی آسان و حرفه‌ای

برق انداختن زیورآلات و جواهرات به روشی آسان و حرفه‌ای

حتما برای شما هم پیش‌آمده که جواهرات و زیورآلاتتان پس از مدتی درخشندگی خود را ازدست‌داده و تا حدی کدر شده باشند. در این وقت‌ها خانم‌ها عموما ترجیح می‌دهند که جواهرات خود را به فردی بسپارند که متخصص این کار است. اما ما در این مطلب روشی ساده را آموزش داده‌ایم که خودتان در خانه هم می‌توانید انجام داده و از نتیجه آن رضایت داشته باشید.

وسایل موردنیاز

کاسه کوچک

یک قاشق غذاخوری نمک

یک قاشق غذاخوری جوش‌شیرین

یک قاشق چای‌خوری مایع ظرف‌شوئی

۲۵۰ میلی‌لیتر آب گرم

فویل نازک

دستمال‌کاغذی حوله‌ای

مسواک قدیمی

روش کار

1

همه وسایل موردنیاز را دم دست بگذارید.

2

درون کاسه یک‌لایه آلومینیوم مربعی قرار دهید، سپس روی آن نمک، جوش‌شیرین و مایع ظرف‌شوئی بریزید. سپس آب داغ را اضافه کنید تا مواد بجوش بیایند. در این مرحله باید زیورآلات را درون کاسه بریزید و اجازه دهید ۱۰ دقیقه استراحت نمایند.

3

جواهرات را بیرون آورده و با استفاده از مسواک، همه گوشه و کنار آن‌ها را برس بکشید تا هر نوع آلودگی از رویشان برداشته شود. این روش را روی طلا، نقره، سکه، الماس و دیگر جواهراتی که براق هستند می‌توانید اجرا نموده و از نتیجه آن خرسند شوید. سپس وسایل را آبکشی نموده و خشک نمایید.

4

پس‌ازاین مرحله بدون شک از درخشندگی زیورآلات خود بسیار خرسند خواهید شد. بعلاوه، این روند را می‌توانید هرچند بار که دوست دارید انجام دهید و خیالتان جمع باشد که مشکلی برای آن‌ها پیش نخواهد آمد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.