// ۱۳ مهر ۹۶ ، ۲۳:۴۹

شرق آسیا به خصوص کشور چین و ویتنام به دلیل جمعیت زیادی که دارند به خوردن غذاهای نام تعارف همچون حشرات و گوشت سگ و گربه تشویق و ترغیب میشوند.در کشور چین مصرف گوشت سگ طرفداران بسیار زیادی دارد چرا که تنها پروتئین ارزان قیمت در این کشور محسوب میشود.

به همین دلیل در بین افراد کم درامد بسیار پرطرفدار میباشد و بازار بسیار داغ و پر رونقی دارا میباشد.

در این کشورها سگها را به صورت کبابی و سخاری و بخاز پز مصرف میکنند و در همه رستوران های موجود در این کشورها نیز یافت میشود.

در کشورمان با شروع سال نو مردم به رسم سنت سبزی پلو با ماهی میپزند و شب عید را با این غذا آغاز میکنند اما نکته جالب کشور چین این است که مردم با شروع سال نو سگ سوخاری طبخ میکنند و مصرف مینمایند.

سازمان جهانی حمایت از حیوانات با اعتراضات متعدد خود همیشه سعی کرده اند که جلوی این سبک غذایی سگ خوری را در کشورهای شرق آسیا بگیرند ولی جمعیت زیاد این کشورها چاره ای جز این کار ندارند.

 

به هر حال در شرق آسیا غذاهای چندش اور و عجیبی مصرف میشود که سگ ها قربانی این سبک غذایی هستند.

عکس های کشتارگاه سگ در چین

گوشت سگ,خوردن گوشت سگ,کباب کردن گوشت سگگوشت سگ,خوردن گوشت سگ,کباب کردن گوشت سگخوردن گوشت سگکشتارگاه گوشت سگگوشت سگ,خوردن گوشت سگ,کباب کردن گوشت سگگوشت سگ,خوردن گوشت سگ,کباب کردن گوشت سگگوشت سگ,خوردن گوشت سگ,کباب کردن گوشت سگگوشت سگ,خوردن گوشت سگ,کباب کردن گوشت سگگوشت سگ,خوردن گوشت سگ,کباب کردن گوشت سگگوشت سگ,کباب سگ,کشتارگاه سگعکس های کشتارگاه سگ در چینگوشت سگ,کباب سگ,کشتارگاه سگخوردن گوشت سگ +عکس های کشتارگاه سگ در چینگوشت سگ,کباب سگ,کشتارگاه سگگوشت سگ,کباب سگ,کشتارگاه سگگوشت سگ,کباب سگ,کشتارگاه سگگوشت سگ,کباب سگ,کشتارگاه سگگوشت سگ,کباب سگ,کشتارگاه سگعکس های کشتارگاه سگ در چینگوشت سگ,کباب سگ,کشتارگاه سگگوشت سگ,کباب سگ,کشتارگاه سگگوشت سگ,کباب سگ,کشتارگاه سگگوشت سگ,کباب سگ,کشتارگاه سگگوشت سگ,کباب سگ,کشتارگاه سگ

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.