// ۱۲ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۴۸
«سگ»هایی که در اینستاگرام بیشتر از من و شما درآمد دارند

«سگ»هایی که در اینستاگرام بیشتر از من و شما درآمد دارند

تقریبا همه می دانیم که اینستاگرام نیز تا اندازه ای به محل معامله و کسب درآمد تبدیل شده است و کاربران می توانند برای کسب درآمد روی آن حساب کنند. اما فارغ از مقوله‌ی خوب یا بد بودن این پیشامد (که البته تاثیر چندان خوشایندی بر این فضای هنری ندارد)، باید گفت با اینکه برخی از کاربران برای جلب توجه بیشتر، فالوئر و کامنت خریداری می کنند. اما برخی از صفحه ها به خودی خود پربازدید بوده و فالوئرهایشان را انسان های واقعی تشکیل داده اند.

همین امر موجب می شود تا مالکان چنین صفحاتی، به تبلیغ محصولات برندهای گوناگون بپردازند و به ازای هر پست، مبلغی دریافت نمایند. از جمله باید به صفحات حیوانات خانگی اشاره کرد که در گونه های مختلف و به سبک های متنوع در این شبکه اجتماعی محبوب، جولان می دهند.

برخی از این پیج ها به سگ هایی تعلق دارد که بالای یک میلیون نفر، عکس های آن ها را دنبال می کنند. در ادامه می توانید با برخی از این سگ ها که بیشتر از انسان ها طرفدار دارند، آشنا شوید.

همراهمان باشید.

Manny the Frenchie

یک پیت بول فرانسوی است که بیش از ۱ میلیون فالوئر دارد. این سگ حتی در چند برنامه تلویزیونی همانند «صبح بخیر آمریکا» نیز حضور داشته است.

Chloe

 

کلوئه نیز یک پیت بول فرانسوی است که از او برای تبلیغ محصولات استفاده می شود. لازم است اشاره کنیم که محصولاتی که این حیوان تبلیغ می کند، لزوما به حیوانات و سگ های خانگی مربوط نمی شود.

Toast Meets World

جالب است بدانید که این سگ به دلیل داشتن فالوئرهای زیاد، به عنوان مدل برای تبلیغ محصولات انسانی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال، برای تبلیغ عینک.

تبلیغاتی که حیواناتی همانند Manny  انجام می دهند بین ۱۰ تا ۱۵ هزار دلار برای هر پست درآمد را به جیب صاحبان آن ها سرازیر می نماید. البته این مبلغ به حیوان، مدیریت صفحه ی آن و موضوع تبلیغ بستگی دارد.

امابه صورت کلی، حیوانات مشهوری که هزاران فالوئر دارند، بین ۳ تا ۵ هزار دلار و آن هایی که بالای میلیون ها فالوئر دارند، بین ۱۰ تا ۱۵ هزار دلار برای هر پست تبلیغاتی پول دریافت می کنند.

منبع: indy100
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. شهر دانلود
    شهر دانلود | ۱۶ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۴۲ | لینک
    چقدر خوش میگذره به این سگها .خوش به حالشون .