// ۱۵ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۲۱
سگی که شبیه گوسفند است

این نژاد (بدلینگتون تریر) به عنوان سگی شیردل با ظاهری شبیه به بره توصیف می‌شود. با پیشانی خمیده و موهای فر خورده واقعاً شبیه به یک گوسفند کوچک است. چشم‌ها کوچک و فرو رفته، موها حالت مضاعف دارد، لایه سطحی زبر و خشن و لایه زیرین نرم است. در رنگ‌های آبی، جگری و شنی یافت می‌شود. این نژاد ممکن است دارای خال‌های سرخ در بالای چشم، روی پاها، سینه و در پشت باشد.

سگی که شبیه گوسفند است

بدلینگتون تریر Bedlington Terrier امروزی سگی است مهربان و اجتماعی. شاد و بازیگوش. رابطه خوبی با کودکان و غریبه‌ها دارد. وفادار و سرزنده. بهتر است تا از تولگی آن را به گربه‌ ها و سایر حیوانات خانگی عادت داد. معمولاً با سایر سگ‌ ها خو می‌گیرد اما باید توجه داشت تا از سگ‌های سلطه‌گر و تهاجمی دور باشد چرا که یک بار جنگ می‌تواند روحیه جنگ جویانه را در او زنده کند. سگ شجاعی است و قادر به دویدن با سرعت زیاد است. فقط در مکان‌های محصور آن را از قلاده آزاد کنید.

سگی که شبیه گوسفند است

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.