// ۰۶ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۴

زیورآلات تو دل برو

کافی است اسم تیفانی بیاید تا قند در دل بسیاری از دخترها آب شود! تیفانی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده طلا و جواهر در دنیاست.  طراحی‌های ساده و شیک این برند و  قیمت‌های نه چندان پایین آن این برند را به یکی از لوکس‌ترین برندها تبدیل کرده است.

 

آبی به رنگ تیفانی

 

زیورآلات تیفانی, جدیدترین زیورآلات

 

یکی از زیبایی‌های محصولات تیفانی در استفاده از رنگ آبی است. حتی جعبه ها و کیف‌های این زیورآلات هم به رنگ آبی هستند. آبی رویایی درست همان چیزی است که برای تکمیل زیبایی هر خانمی لازم است.

جواهرنشان‌ها

 

زیورآلات تیفانی, جدیدترین زیورآلات

 

تعجبی ندارد اگر در مقابل این زیبایی سکوت کرده باشید! این خاصیت جواهرات است که خانم‌ها را از ابراز احساسات هم قاصر می‌کند. نمونه‌هایی از حلقه‌های نامزدی و ازدواج این برند را می‌بینید. آبی لاجوردی حس گران‌قیمت بودن این جواهرات را بیشتر نشان می‌دهد.

بهترین هدیه

زیورآلات تیفانی, جدیدترین زیورآلات

 

 

خیلی خوب است که احترام به عشق و دوست داشتن در هر چیزی نمود داشته باشد. استفاده فراوان از شکل قلب در این طراحی‌ها باعث شده هزاران نفر برای ابراز علاقه و عشق‌شان نسبت به همدیگر سراغ این مدل‌ها بروند. گردنبندهایی که در تصویر می‌بینید همیشه و همه جا یادآور محبت افراد به هم خواهند بود.

 

برای تمام فرهنگ‌ها
هنر در هر فرهنگی شکل خاص خودش را دارد اما زیبایی هنرها در ترکیب تمام این ویژگی‌ها با هم است. تعجب نکنید اگر دیدید یکی از برندهای غربی از طرح‌های منحنی شرقی در ساخت جواهراتش استفاده کرده و موفق هم بوده است.

 

 

زیورآلات تیفانی, جدیدترین زیورآلات

 

جالب است بدانید یکی از زیبایی‌های محصولات تیفانی در استفاده از رنگ آبی است. حتی جعبه‌ها و کیف‌های این زیورآلات هم به رنگ آبی هستند. آبی رویایی درست همان چیزی است که برای تکمیل زیبایی هر خانمی لازم است.

برای تپیدن قلب
ترکیب طلای مسی‌رنگ و طلای سفید ترکیبی بسیار شیک ایجاد کرده است. یک قلب خوش‌رنگ آویزان به این دستبند می‌تواند ایده‌آل هر دختر جوانی باشد.

 

 

زیورآلات تیفانی, جدیدترین زیورآلات

یکی دیگر از ویژگی‌های جواهرات تیفانی حک شدن اسم این برند روی تک‌تک کارها حتی به صورت ذره بینی است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.